Toon posts:

Solcon i.c.m. Siemens sx762 instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb een probleem, sinds een tijdje gebruik ik solcon. Deze in combinatie met een Siemens sx762. De laatste tijd had ik problemen met de verbinding en dus ook de telefonie (VoIP).

Nu heb ik een complete reset gedaan en een firmware update naar 2.3.xxxxxx

Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik de instellingen opnieuw heb ingevoerd van het word document op de website van solcon. Blijkbaar kloppen deze niet want ik kan geen verbinding krijgen met het internet. (intern netwerk werkt prima).

Mijn vraag is, zou iemand met een solcon abonnement de standaard gegevens en instelling kunnen posten zodat ik het nog eens kan proberen? Op dit moment maak ik gebruik van mobiele telefoon shared internet en da's net niet zo snel als ik het wil hebben.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Wat voor verbinding heb je van Solcon? (Via welk netwerk? BBned, Bitstream, KPN, weetikveelwat ze leveren)

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:22:
Wat voor verbinding heb je van Solcon? (Via welk netwerk? BBned, Bitstream, KPN, weetikveelwat ze leveren)
oh sorry dat ik dat was vergeten, het gaat om glasvezel.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-12 11:29

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Bel gewoon even de solcon helpdesk: 088-0032222, dan ben je waarschijnlijk sneller klaar.

Verwijderd

Volgens de site van solcon is firmware 2.3 niet voor glasvezelmodems.
zie: http://service.solcon.net...euwe-firmware-uitgebracht

Je kan dus beter contact zoeken met de helpdesk van solcon.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
De firmware 2.3 is inderdaad niet voor glasvezel modems. Je zult dus moeten downgraden. Bij het upgraden moet eerst de bootloader en dan de firmware.

Volgens mij moet je hebben:

ftp://dl.solcon.nl/pub/ds..._sx76x_a__v2.1.0.0.18.img

en

ftp://dl.solcon.nl/pub/ds...76x_a__v2.1.34.10.500.img

Dit is voor de analoge variant en dus ook de fiber variant

[ Voor 77% gewijzigd door raymonvdm op 23-09-2008 22:24 ]

Pagina: 1