Hoi !
Ik heb nu ongeveer 5 maanden Telfort internet/bellen
maar met een irritant probleem.
Iedere keer moet ik bij de Laptop en de computer de verbinding herstellen
Omdat er geen verbinding is.
Als de computer opgestart is (computer zit gedraad aan de router) krijg ik de melding >
beperkte of geen verbinding <, maar als ik met me rechter muis op herstellen klikt krijg ik wel direct verbinding doordat de lan-verbinding is hersteld .Dit gebeurd 8 van de 10 Keer.Kan er mee leven maar irritant is het wel.
Ook als ik de Laptop opstart krijg ik bij het tv-icoontje de melding >
Beperkte of geen verbindingsmogelijk heden< ik klik op verbinding herstellen,
maar dan krijg ik de melding , kan geen verbinding maken zoek contact met de beheerder van dit netwerk.
Om met de laptop verbinding te maken met internet kan ik 2 dingen doen .
1- de draadloze router ZyXel P-2602HW-D1A uitzetten en dan weer aan zetten ,
dan op de laptop verbinding herstellen en ik heb internet .
2- Ik kan ook via de computer de ZyXel P-2602HW-D1A Http://192.XXX,X.XXX
>Network >Wireless Lan > General , en daar daar de channel hoger of lager zetten
dan op de laptop verbinding herstellen en ik heb weer internet.
Als ik eenmaal verbinding heb blijft de laptop het ook doen , ook al start ik de laptop opnieuw op .
Het gebeurd dus altijd als de laptop 1 dag of wat uitstaat en hem daarna opnieuw opstart.
Heb de helpdesk daarover gebeld , nah volgens mij snappen die echt niks , ik moest 1 keer
1 momentje wachten, is ineens de verbinding verbroken.
Of er wordt gevraagd, u hebt toch wel een router van ons nadat ik duidelijk zeg dat ik van Telfort de ZyXel P-2602HW-D1A gebruikt, of tja u bent wel gewoon met het
internet verbonden , start u de router eens even opnieuw op , ze vergeten alleen dat de telefoon verbinding verbroken dan word
Wat kan ik nog doen , zodat de laptop en computer normaal verbinding gaan maken met
de Router ?
Ik heb nu ongeveer 5 maanden Telfort internet/bellen
maar met een irritant probleem.
Iedere keer moet ik bij de Laptop en de computer de verbinding herstellen
Omdat er geen verbinding is.
Als de computer opgestart is (computer zit gedraad aan de router) krijg ik de melding >
beperkte of geen verbinding <, maar als ik met me rechter muis op herstellen klikt krijg ik wel direct verbinding doordat de lan-verbinding is hersteld .Dit gebeurd 8 van de 10 Keer.Kan er mee leven maar irritant is het wel.
Ook als ik de Laptop opstart krijg ik bij het tv-icoontje de melding >
Beperkte of geen verbindingsmogelijk heden< ik klik op verbinding herstellen,
maar dan krijg ik de melding , kan geen verbinding maken zoek contact met de beheerder van dit netwerk.
Om met de laptop verbinding te maken met internet kan ik 2 dingen doen .
1- de draadloze router ZyXel P-2602HW-D1A uitzetten en dan weer aan zetten ,
dan op de laptop verbinding herstellen en ik heb internet .
2- Ik kan ook via de computer de ZyXel P-2602HW-D1A Http://192.XXX,X.XXX
>Network >Wireless Lan > General , en daar daar de channel hoger of lager zetten
dan op de laptop verbinding herstellen en ik heb weer internet.
Als ik eenmaal verbinding heb blijft de laptop het ook doen , ook al start ik de laptop opnieuw op .
Het gebeurd dus altijd als de laptop 1 dag of wat uitstaat en hem daarna opnieuw opstart.
Heb de helpdesk daarover gebeld , nah volgens mij snappen die echt niks , ik moest 1 keer
1 momentje wachten, is ineens de verbinding verbroken.
Of er wordt gevraagd, u hebt toch wel een router van ons nadat ik duidelijk zeg dat ik van Telfort de ZyXel P-2602HW-D1A gebruikt, of tja u bent wel gewoon met het
internet verbonden , start u de router eens even opnieuw op , ze vergeten alleen dat de telefoon verbinding verbroken dan word
Wat kan ik nog doen , zodat de laptop en computer normaal verbinding gaan maken met
de Router ?