Hey, helemaal blij blij blij met mijn gigabit router heb ik dat ding uit gepakt en in de meterkast geïnstalleerd, en ja hoor...300 MBps wi-fi... mijn dag kon niet meer stuk, toen ik mijn 500 GB netwerk hardeschijf er aan koppelde en in heb gsteld deed deze het ook als een zonnetje, dat ik zo waar weer bij mijn bestanden kon komen!:D tot zo ver alles goed, maar toen ik via mijn netwerkhardeschijf de FTP functie weer wou inschakelen....ging het toch ietsjes minder.
want dát werkt nou net weer niet! diverse instellingen getest en geprobeerd, mijn oude linksys router doet het natuurlijk wel maart gezien de linksys met pensioen mag en de sitecom zijn taak moet overnemen moet hij dus ook kunnen FTPen.
wie o wie kan mij helpen om dit probleem wat ik nu toch onderhand na 2 weken prutsen aardig beu begin te worden, even helpen?
zie ik wat over het hoofd ooffuh? moet ik het raam openen en de sitecom Pér onmiddelijk ontslag geven?
Gegroet,
( ik kan wel bijna collum'nist worden:P)
want dát werkt nou net weer niet! diverse instellingen getest en geprobeerd, mijn oude linksys router doet het natuurlijk wel maart gezien de linksys met pensioen mag en de sitecom zijn taak moet overnemen moet hij dus ook kunnen FTPen.
wie o wie kan mij helpen om dit probleem wat ik nu toch onderhand na 2 weken prutsen aardig beu begin te worden, even helpen?
zie ik wat over het hoofd ooffuh? moet ik het raam openen en de sitecom Pér onmiddelijk ontslag geven?
Gegroet,
( ik kan wel bijna collum'nist worden:P)