hd4870 bevriest met vierkantjes

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-05 01:40
Dag beste tweakers,

gisteren een Hd4870 gekocht 512mb.

Erin gedrukt vanaf cd alles geinstalleerd. Nieuwe drivers gedownload. Cataclyst 8.9.

Dus ik helemaal blij Warhammer opstarten mar na ongeveer 30 minuten spelen bevriest mijn beeld. Ik krijg rondom kleine vierkantjes. Dan komt VPU recover in actie die lost het even op en dan loopt hele systeem vast.

Specs...k8n Diamond mainboarb
Processor 4200+ AMD XP dual core
dvdspeler en DVD brander
3 HDD
PSU 650 watt
Geluidskaart

Bij andere spelen loopt het ook zo vast.

V-Strom 650

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-05 14:26
Gezien de weinige eigen inzet: Heel xp opnieuw installeren met goede drivers.

Geeft ie dan nog problemen, de kaart even in een andere pc proberen, en als het dan nog niet goed is terug voor garantie. :)

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-04 12:36
vpu recover kan toch een gevolg zijn van het inzakken van je voedings spanning?

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-05 16:45
Check eerst even de basisfeiten als temperatuur en stabiele voeding.. redelijke kans dat het hieraan ligt: anders is hij potentiëel kapot.

Kan me ook niet voorstellen dat je dit niet met Google kan vinden ;)

[ Voor 25% gewijzigd door vmsw op 21-09-2008 14:32 ]

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
VPU Recoveries kunnen ook veelvuldig voorkomen als er driver-issues zijn in de Windows-installatie. De meest eenvoudige en snelle oplossing is een verse windows-installatie en dan vervolgens gelijk de allerlaatste Catalyst drivers installeren en niet eerst de cd-drivers en vervolgens de catalyst drivers, aangezien zelfs dat al dergelijke problemen kan veroorzaken.

Drivercleaners e.d. kunnen natuurlijk ook soelaas bieden, maar dat is geen 100% garantie.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.