[Free MMORPG] Atlantica Online

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Topicstarter
Ik had verwacht dat er al een topic over deze gratis MMORPG zou zijn maar nog niet dus.
Bij deze dan.

Atlantica Online is een vertaling van de Koreaanse versie die na een Closed beta ronde 1,2 en 3 nu a.s. woensdag de Open beta in zal gaan.

Bij deze de website waar je kan registreren http://atlantica.ndoorsgames.com/center/default.asp

De open beta client zal 1 dezer dagen te downloaden zij bij o.a. fileplanet.com en gamershell.com.

De makers van Atlanctica Online omschrijven het spel zelf als een turn-based MMORPG met businessmanagementachtige strategie. De graphics en afwerking van de game zijn voor een gratis spel uitzonderlijk goed. Het spel zal wel een cash shop hebben waar je bijvoorbeeld extra inventory space en een mount kunt kopen. Voordeel is echter dat je deze niet perse nodig hebt om het spel te kunnen spelen.

Je begint het spel met een main char en kunt dan uiteindelijk een eigen groep verzamelen met 9 merc's. Je kunt wel merc's die je niet nodig hebt tijdelijk opslaan.

Het PVE gedeelte draait om een main story-line quests en er zijn voldoende sub-quests aanwezig om je char en je merc's te lvl'en.

Het spel heeft in tegenstelling tot Wow en andere online spellen een turn based combat systeem dus mensen die hier van houden kan ik zeker aanraden om dit spel te gaan spelen.

In het spel kan je bijna alles zelf maken zoals armour, wapens, ringen etc. Vanaf een bepaald level kun je tevens andere mensen deze skills leren nadat ze zelf voldoende items gemaakt hebben.

Het PVP gedeelte is verder goed uitgewerkt, en vereist strategisch inzicht om te kunnen winnen van je tegenstanders. Omdat je naast je main char 8 andere merc's kan verzamelen kun je zo je eigen PVP team samenstellen. Naast de verder prima afgewerkte PVE gedeelte van deze game heb ik mezelf bijzonder goed vermaakt met het PVP gedeelte.

Hieronder nog wat links naar articelen rondom Atlantica Online

http://www.theoldergamers...atlantica-online-preview/

http://www.mmorpg-center....tica-Online--Preview.html

http://www.odie20xx.net/?p=51

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~freezer7/atlantica/948956_20080811_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~freezer7/atlantica/948956_20080902_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~freezer7/atlantica/948956_20080902_screen004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~freezer7/atlantica/948956_20080902_screen006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~freezer7/atlantica/948956_20080915_screen002.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door freezer op 21-09-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de closed beta gespeeld (je kon er erg makkelijk een key voor krijgen op verschillende websites), en het viel me toch wel een beetje tegen. Vooral de sfeer en interface vond ik minder, maar dat ligt denk ik wel aan mijn persoonlijke smaak.
Je heb in deze game overigens ook niet te maken met aggro. Er lopen wel beesten rond in de wereld, maar pas als jij zegt dat jij dat beest wilt aanvallen ga je naar het combat-scherm. Hiermee mis je toch een deel van de spanning dat je plotseling verrast wordt door een beest zoals in andere MMO's.

Ik denk dat het sommige mensen wel kan aanspreken, maar ik ben er na een dagje spelen toch maar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Topicstarter
Op de latere lvl's moet je wel uitkijken voor aggro, vooral de dungeons kom je dan niet zomaar doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Zou je de screens in de startpost kunnen resizen en/of gebruik maken van thumbnails. Vervolgens ook nog even de 'Check images' button gebruik zou helemaal mooi zijn :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Topicstarter
Aangepast

[ Voor 80% gewijzigd door freezer op 21-09-2008 16:41 ]

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Topicstarter
Open Beta client is nu te downloaden.

http://atlantica.ndoorsgames.com/center/pds/pds.asp

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Is het combat systeem te vergelijken met bijvoorbeeld Final Fantasy VIII?
Dus dat je potions e.d. kan selecteren als je aan de beurt bent?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Topicstarter
Gameplay lijkt inderdaad veel op FF VII. Je kunt scrolls gebruiken die vergelijkbaar zijn met potions. Tevens heb je een normale attack en een magic attack. Tevens hebben sommige merc's meer dan 1 magic attack.

Verwijderd

Ik ga het toch proberen, na wat informatie gelezen te hebben. Lijkt me wel een leuk spel, nu hopen dat het iets is.

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Closed beta gedaan, vond er niet echt veel aan vooral door mercenaries die je moest kiezen. heb toch liever een MMORPG die meer gefocussed is op je eigen character ipv meerdere.

Ook jammer dat party size maximaal 3 personen is, en dan zit je opgeschept met een "stamina" systeem waarbij je 100? Stamina punten hebt, telkens als je een gevecht aangaat met een mob gaat er een punt van af. (Weet even niet of het ook eraf getrokken word als je dood gaat.) Heb je geen punten meer, kan je net zo goed stoppen met spelen.

/edit, bij lvl50+ krijg je maar 50 Stamina

Casual gamers hebben vast geen probleem met het stamina systeem.

Ook vond ik de interface minder, niet veel vrijheid. Net als of je in een hok opgesloten zit en nergens naar toe kan.

[ Voor 12% gewijzigd door thr- op 26-09-2008 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

thr- schreef op donderdag 25 september 2008 @ 19:18:
Closed beta gedaan, vond er niet echt veel aan vooral door mercenaries die je moest kiezen. heb toch liever een MMORPG die meer gefocussed is op je eigen character ipv meerdere.

Ook jammer dat party size maximaal 3 personen is, en dan zit je opgeschept met een "stamina" systeem waarbij je 100? Stamina punten hebt, telkens als je een gevecht aangaat met een mob gaat er een punt van af. (Weet even niet of het ook eraf getrokken word als je dood gaat.) Heb je geen punten meer, kan je net zo goed stoppen met spelen.

/edit, bij lvl50+ krijg je maar 50 Stamina

Casual gamers hebben vast geen probleem met het stamina systeem.

Ook vond ik de interface minder, niet veel vrijheid. Net als of je in een hok opgesloten zit en nergens naar toe kan.
Er zijn genoeg mogelijkheden om stamina erbij te krijgen (party's en freeleague's)

Momenteel zit ik op lvl 27 op Mycenae server. Ben lekker aan het spelen en zeker in een Guild is het super vet.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat het topic weer zo ver omlaag zakt, het is zeker een mooi spel.
Het craft systeem is mooi uitgebreid,en het player vs player is heel tactisch en origineel.
Zelf ben ik nu lvl 42, tier 16 , en het bevalt me goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of lijken AL die koreaanse MMORPG's directe kopies van elkaar te zijn. Voor mijn gevoel kunnen de screenshots zo uit alle andere koreaanse MMORPG's komen. Zal vast wel een mooi spel zijn overigens hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt aan jou ;) , er zijn ook genoeg sci-fi en fantasy MMORPGS uit Korea. Korea huisvest vele MMORPGS, en er zullen er dus genoeg zijn die op elkaar lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:58:
Ligt het aan mij of lijken AL die koreaanse MMORPG's directe kopies van elkaar te zijn. Voor mijn gevoel kunnen de screenshots zo uit alle andere koreaanse MMORPG's komen. Zal vast wel een mooi spel zijn overigens hoor.
Toch is deze game uniek door zijn turnbased battle systeem. En daardoor op gebied van gameplay niet te vergelijken is met andere MMO's. Grafisch gezien ben ik het zeker met je eensch!

TnI 4 Life

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Kickje, ondertussen zitten de beta periodes erop en is het spel live gegaan. Zijn er nog mensen die dit spelen op Mycenea? De guild waarin ik zit is namelijk nog op zoek naar (actieve) members. We zijn een serieuse guild: Monkeys (in een Nation: Revenant).

edit: @hieronder, zo moet je dat inderdaad zien. Kijk anders maar wat filmpjes op youtube
edit2: Gameplay filmpje : http://nl.youtube.com/watch?v=aP4F_D0d6c8

[ Voor 25% gewijzigd door Str1ngS op 13-11-2008 15:24 ]

TnI 4 Life

Verwijderd

Str1ngS schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:46:
[...]

Toch is deze game uniek door zijn turnbased battle systeem. En daardoor op gebied van gameplay niet te vergelijken is met andere MMO's. Grafisch gezien ben ik het zeker met je eensch!
Turn based zou ik dan weer meteen denken aan Final Fantasy games en een Kingdom Hearts, maar inderdaad in een MMO heb ik dat volgens mij nog niet gezien. ;)

• cobis taba
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-05-2023
Ook ik ben lid van de Monkeys :), we zoeken inderdaad leden maar zijn niet de gemiddelde "13 in het dozijn" guild. We zoeken spelers die actief willen helpen aan die hechte groep die guilds zo gezellig maken, mensen die een sociaal leven hebben maar Atlantica wel als grote hobby hebben gevonden dus :). De guild is gebouwd op het groepsgevoel en de drang om samen te werken.

In-game namen van ons beide zijn hetzelfde als hier, server Mycenea

edit: het turn-based systeem is iets dat je leuk moet vinden, sure, als je sowieso turn-based belachelijk vind wordt het niets denk ik :). Maar het is hier wel dusdanig uitgewerkt dat het zeker helpt aan een tactische game waar lvl en equip niet direct de winnaar bepalen en ook "het snelst een knopje indrukken" niet van toepassing is.

[ Voor 27% gewijzigd door cobis taba op 13-11-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game ziet er erg goed uit, FF is ook mijn soort spellen. Vanavond maar eens downloaden en installeren. Zijn de "monkeys" nog steeds op zoek naar serieuze members?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Topicstarter
Deze week is er een content update geweest. Spel blijft leuk om te spelen. Zeker het tactische element naast de turn based battle systeem is uniek te noemen in een MMO.

Speel zelf op de Sikyon server char : Freezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds gister op Macedon, echt een goede mmorpg (en het is tenminste gratis)! Ben nu lvl 20 dus dat gaat aardig lekker zo. Waar ik wel echt super dankbaar voor ben is die auto search functie. Als je ergens naar een gebied moet, kan je char er automatisch heen lopen (als je het aanzet natuurlijk). Ook erg leuk dat je echte steden hebt zoals Bejing, Rome, Boekarest, Wenen en niet te vergeten: Amsterdam :) Zijn er nog meer mensen die in Macedon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Ben gister mee begonnen en vind tot nu toe super. Moet nog wel alles uitvinden hoe het werkt, maar dat komt wel! Moet nog een mentor zoeken en valt me op dat het niet zo druk is, heb moeite om party samen te stellen...

[ Voor 32% gewijzigd door mankit op 24-12-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel misschien ook maar es proberen, houd niet zo van turn-base dus heb 1 vraagje, is et ook mogelijk acties snel te skippe? vind dat altijd zo ontieglijk lang duren als je steeds moet w8en totdat je tegenstander alle attacks heeft gedaan etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:44:
heel misschien ook maar es proberen, houd niet zo van turn-base dus heb 1 vraagje, is et ook mogelijk acties snel te skippe? vind dat altijd zo ontieglijk lang duren als je steeds moet w8en totdat je tegenstander alle attacks heeft gedaan etc...
Je tegenstanders doen al hun aanvallen meestal tegelijk, dus je hoeft er niet langer dan een seconde of 10 op te wachten. Helemaal skippen is niet mogelijk

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Ik ben de patches aan het downloaden en daarna zal ik deze game uit gaan testen.

Wat me misschien gaat bevallen is dat ze een bestaande wereld gebruiken met bestaande mythologieen etc.

Kijken of de gameplay me aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik ga het ook maar eens proberen. op mmorpg.com heeft het een aardig hoge score.

Maar inderdaad eens kijken hoe de gameplay me bevalt.

Zo download was zo klaar. 20 mintjes. installen duurde langer :P maar goed. ik begin maar op de Macedon server:)

Edit:

vanmiddag ff gespeeld. heb nu 4 mercs en me Hero is level 10. Snap de halve interface nog niet. Hoor de gehele tijd ook allemaal geluidjes geen idee wat er dan weer gebeurd :P ook jammer dat alle zooi die je vind tot zover ik weet enkel maar voor 10gold ingeleverd kan worden bij zon gast. en er dus niet echt shops zijn ofzo als in andere games.

[ Voor 70% gewijzigd door TgR_KILLER op 01-03-2009 19:42 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik speel ondertussen al wat langer. Heb een L51 Archer Main.

Het begrip van de interface komt vanzelf. Shops zoals in sommige andere MMORPG's kan wel, maar zijn er haast niet. De meeste handel vindt plaats via de centrale markt.

Zelf vind ik de turn-based gevechten een heerlijke afwisseling en het stelt me bovendien in staat om naast het spelen bijvoorbeeld wat te MSN-en of andere dingen te doen. Iets dat bij een real-time MMO haast onmogelijk is.

Spel heeft een flinke diepgang, zeker met de nieuwe klassen erbij.

Server: Macedon
Username: LectorNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
mijn username is recklezz_nl main char is recklezz (gunner level 14 nu)

Sta net ff in zon stad. krijg de hele tijd cadeautjes haha. kom dat in andere games niet vaak tegen.. had al eerder een paar items gehad (voor level 70 enzo dus kan ze nog lang niet gebruiken) maar krijg nu ook wel wat geld.. zeker wel handig.

De markt in die stad ook al ontdekt en redelijk wat items verkocht.

Enkel een stomme vraag.. hoe chat je?.. zie elke keer "paarse" chat in me scherm maar als ik reply met gewoon op enter drukken en typen is t mijne wit.. en heb ook niet het idee dat die andere die paars typen t zien :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
TgR_KILLER schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:43:
Enkel een stomme vraag.. hoe chat je?.. zie elke keer "paarse" chat in me scherm maar als ik reply met gewoon op enter drukken en typen is t mijne wit.. en heb ook niet het idee dat die andere die paars typen t zien :P
Onder het chat scherm staan verschillende knoppen waarmee je het bereik van je geklets bepaald. Donderpaars is geklets op 'Nation'-niveau. Oranje op 'Guild'-niveau en groen op 'Party' niveau.

Die cadeautjes komen niet enkel voor uit altruistische overwegingen. Er is een quest waarbij je een item aan een lowlevel speler 'moet' geven. Maar daarnaast is er een puntensysteem voor mentoring en de ondersteuning van nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb wel dat lijstje bij de chat waar je alles aan en uit kan vinken maar daar staat alles aan dus denk niet dat je dat bedoeld?

Overgins las ik wel wat over een quest. En ook dat je door items geven stamina terug kreeg ofzo? Heb al een paar mooie items gehad. Sommige bewaar ik omdat ik ze straks wel kan gebruiken. Andere heb ik verkocht. En ook al wel wat centjes gehad. Maar als ik zie dat items straks miljoenen gaan kosten zijn die 10k gold ook niet veel haha.

Ben wel blij dat ik de market vond. Al redelijk wat crap verkocht voor meer dan de 10 gold bij die allbuyer.

Auto loop functie is ook erg handig. Geen gepuzzel elke keer waar je heen moest. of lamme vingers krijgen van het op en neer rennen. Tijdens het rennen kan je wat gear verdelen of dozen uitpakken. Erg lekker. Ergerde me altijd dood aan het lange lopen in WoW.

*edit*

afgelopen dagen redelijk wat gespeeld ben nu level 22/23. Het hele quest gebeuren neemt je lekker mee en je zit je nooit af te vragen wat je moet gaan doen. Pvp heb ik nog niet geprobeerd dus kan daar nog weinig over zeggen. Mensen die het willen gaan spelen. Laat je vooral niet afschrikken door de turn based stijl. Als je eenmaal doorhebt hoe t spelletje werkt ben je alsnog in 30 seconden klaar met een match :P Ik vind het nog altijd erg vermakelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door TgR_KILLER op 05-03-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het nu ook al enige tijd. Ben ondertussen level 101 :P
Zag topicje van AO op tweakers, die had ik even niet verwacht, maar ik dacht laat ik is reageren. :)
Speel op Macedon, naam is zelfde als hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Speel je in aan guild? Ik zit sinds 2 dagen in een guild. Wilde eerst alleen blijven spelen. Geen gedoe enzo maar moest voor de main quest een guild joinen. Dus door iemand uitgenodigd en maar ff blijven hangen.

Main is nu level 36. andere mercs zitten er zon 2/3/4 levels onder. En me Monk (laatste merc) is nu level 30. Gaat op zich wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:22:
Speel je in aan guild? Ik zit sinds 2 dagen in een guild. Wilde eerst alleen blijven spelen. Geen gedoe enzo maar moest voor de main quest een guild joinen. Dus door iemand uitgenodigd en maar ff blijven hangen.

Main is nu level 36. andere mercs zitten er zon 2/3/4 levels onder. En me Monk (laatste merc) is nu level 30. Gaat op zich wel lekker.
Jup, kzit ook in een guild ja.. Gister nog geswitched, omdat ik eerst in een.. slechte guild zat, nu een betere :P
En is idd wel netjes ;) Mijn monk zit op.. 98, moet dus nog even tot de 100 aangezien de weg van 98 naar 100 ongeveer 60mil exp is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op maandag 02 maart 2009 @ 00:43:
/g = guild chat (oranje)
/c = peers chat (..roze-achtig)
/n = nation chat (blauwachtig_
/p = party chat (groen)
/t [username] = whisper (appart venster)
/o = observe (lichtblauw, als je in battle meekijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, weet iemand hoe ik antialiasing aan de gang krijg?
Ik heb een Nvidia GTX 260 en ja, ik heb het al geprobeerd te forceren in het control panel maar het werkt niet.

merci.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 18:07:
Hoi, weet iemand hoe ik antialiasing aan de gang krijg?
Ik heb een Nvidia GTX 260 en ja, ik heb het al geprobeerd te forceren in het control panel maar het werkt niet.

merci.........
Weet niet of het mogelijk is om AA apart werkend te krijgen in AO zelf.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik speel AO ook sinds vorige week, de turn-based combat vind ik erg innovatief in een mmo en heb er ook veel lol mee!. L23 Cannoneer nu, heb het erg naar m'n zin. Ben opzoek naar een leuke guild, speel op het moment op de Argos server maar ben wel bereid te rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik speel het al een tijdje me Main is nu bijna level 50. en de rest rond de 47 MUV me laatste aanwinst die zit rond de 35 nu.

Speel nu in een guild genaamd Crusaders (Macedon server) op een gegeven moment moet je voor een quest een guild joinen. En ben zomaar uitgenodigd door iemand daar en er niet meer weg gegaan.Waar ik me enkel aan erger aan het turn based deel is dat af en toe 1 merc 2/3 rondes achter elkaar niet beschikbaar is. Waar in andere battle's ze elke ronde beschikbaar is. Lastige is ook dat dat vaak me healer is waardoor ik nogweleens wat doden te incasseren heb. Maar alles bij elkaar is het nog altijd erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Waar ik me enkel aan erger aan het turn based deel is dat af en toe 1 merc 2/3 rondes achter elkaar niet beschikbaar is. Waar in andere battle's ze elke ronde beschikbaar is.
Als een merc niet actief is in een ronde maar wel meer als 100 AP heeft kun je alsnog actief krijgen door andere mercs op guard ('G') te zetten. Hierdoor wordt de merc met dan de meeste AP (mits boven 100) actief.

[ Voor 3% gewijzigd door Lector op 25-03-2009 16:06 . Reden: stukje verdwaalde bb code ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:34:
Ik speel het al een tijdje me Main is nu bijna level 50. en de rest rond de 47 MUV me laatste aanwinst die zit rond de 35 nu.

Speel nu in een guild genaamd Crusaders (Macedon server) op een gegeven moment moet je voor een quest een guild joinen. En ben zomaar uitgenodigd door iemand daar en er niet meer weg gegaan.Waar ik me enkel aan erger aan het turn based deel is dat af en toe 1 merc 2/3 rondes achter elkaar niet beschikbaar is. Waar in andere battle's ze elke ronde beschikbaar is. Lastige is ook dat dat vaak me healer is waardoor ik nogweleens wat doden te incasseren heb. Maar alles bij elkaar is het nog altijd erg leuk.
Crusaders, die ken ik wel haha.. :P

@ Lector; enige nadeel daaraan is, is als bijvoorbeeld je healer 100 AP heeft, en je guard naar je healer toe, om te healen, komt ze wel in het negatieve en is ze alsnog paar turns niet beschikbaar daarna :P
Aangezien healen 150 AP kost, en als je geen Exorcist hebt, gaat de AP-regen nogal traag bij healer :9
Maar als je idd je healer hard nodig hebt, maar ze krijgt geen beurt kan je guarden met andere mercs, erg handig omdat die merc die je guard ook automatisch meer defense krijgt 8)7

Edit: Iedereen die speelt, post je formation, ben ik wel beniewd naar :X :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 14:43 . Reden: typo :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Momenteel speel ik met de volgende formatie:

Spear - Viking - Sword
Bow (main) - Beast Trainer - Archer
Shaman - Monk - Artilleryman

Ik zit in Warsong trouwens. We bezitten momenteel de stad Oslo

[ Voor 19% gewijzigd door Lector op 26-03-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lector schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:42:
Momenteel speel ik met de volgende formatie:

Spear - Viking - Sword
Bow (main) - Beast Trainer - Archer
Shaman - Monk - Artilleryman

Ik zit in Warsong trouwens. We bezitten momenteel de stad Oslo
Beast Trainer - Spear - Lady Knight
Sword (main) - Viking - Spear
Monk - Oracle - Prophet

Is mijn formation :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dat van dat Guarden snapte ik al half. Maar zelfs dan is ze soms enkele rondes niet beschikbaar. :P

Me lineup hoe hij nu is.

BT / Sword / Spear
Archer / gun(main) / viking
niks / monk / shaman

op die niks plek moet nog iets maar geen idee wat.. zit te twijfelen tussen extra range en een extra melee. me main is sinds gister level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 23:17:
Dat van dat Guarden snapte ik al half. Maar zelfs dan is ze soms enkele rondes niet beschikbaar. :P

Me lineup hoe hij nu is.

BT / Sword / Spear
niks / monk / shaman

op die niks plek moet nog iets maar geen idee wat.. zit te twijfelen tussen extra range en een extra melee. me main is sinds gister level 50.
Dan zou ik denk ik voor of nog een gunner gaan, of voor artillery. Artillery is voor extra stun, en Deep Insight, wat minder defense is voor de tegenstander.. Extra gunner omdat 2 gunners veel beter stun kunnen doen dat 1. :9
Of je kan er nog een spear bij gooien. Zodat je 2 keer lighting spear kan doen in 1 turn, waardoor de AP flink naar benenden worden gehaalt van je tegenstander.
Ook nog een optie is op level.. 53 uit mn hoofd, of 51, een witch halen. Is ook handig en heb ik ook gehad tot level 100. Heeft sterke AoE (meteor) en kan de mana van je eigen mercs restoren, en mana drainen van je tegenstander als ze zelf mana tekort heeft..

Aardig wat opties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
BT / Sword / Spear
niks / monk / shaman
In ieder geval zou ik de huidige formatie als volgt herschikken:

BT / Sword / Spear
viking / niks / gun(main)
monk / Archer / shaman

Zo kunnen nooit meer dan 3 mercs tegelijkertijd geraakt worden, bovendien zet je main (die steeds gehealed wordt) achter de zwakste van je frontline.

Witch in het midden lijkt me een goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Denk dat ik inderdaad voor een witch ga. me main is na gisteren bijna level 51.

Overigens staat me main achter de swordfighter omdat die veruit de meeste armor heeft en bijna nooit dood gaat. En die spearfighter valt te pas en onpas omver dus heb de viking erachter gezet omdat die nog best wat HP /armor heeft en dus me shaman wat kan beschermen.

Speel vooral PVE / quests. ben level 16 FL maar al een tijd niet meer gedaan heb niet meer dan 15 gevechten gedaan denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:30:
Denk dat ik inderdaad voor een witch ga. me main is na gisteren bijna level 51.

Overigens staat me main achter de swordfighter omdat die veruit de meeste armor heeft en bijna nooit dood gaat. En die spearfighter valt te pas en onpas omver dus heb de viking erachter gezet omdat die nog best wat HP /armor heeft en dus me shaman wat kan beschermen.

Speel vooral PVE / quests. ben level 16 FL maar al een tijd niet meer gedaan heb niet meer dan 15 gevechten gedaan denk ik :P
Maaar, nooit een witch in het midden vooraan zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Witch komt op de achterste rij. plant der wel op die lege spot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog beetje actief aan het spelen dan? :P
Ben inmiddels 105 geworden, en ben ook maar is beetje actiever gaan pvpen xD
Als je op Macedon zit, PM me is :9
> Dionisuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:59:
Iemand nog beetje actief aan het spelen dan? :P
Ben inmiddels 105 geworden, en ben ook maar is beetje actiever gaan pvpen xD
Als je op Macedon zit, PM me is :9
> Dionisuz
Ik speel nog wel redelijk actief.. Af en toe een dagje niet en gemiddeld maar een uurtje per dag. Bijna iedereen in me guild levelt 2 keer zo snel maar boeien :P doe elke keer een paar quests en dan vind ik het wel weer best zo blijft het langer leuk dan elke dag uren bezig te zijn.

Ben nu level 63 of 64 eigenlijk geen idee of ik gister nog gelevelt ben ;) zit ook op Macedon btw. ingame nick Recklezz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:18:
[...]

Ik speel nog wel redelijk actief.. Af en toe een dagje niet en gemiddeld maar een uurtje per dag. Bijna iedereen in me guild levelt 2 keer zo snel maar boeien :P doe elke keer een paar quests en dan vind ik het wel weer best zo blijft het langer leuk dan elke dag uren bezig te zijn.

Ben nu level 63 of 64 eigenlijk geen idee of ik gister nog gelevelt ben ;) zit ook op Macedon btw. ingame nick Recklezz
Ik speel het nog altijd actief.. Te actief eigenlijk 8)7
Lvl 107 inmiddels.. Moet level 108 worden zodat ik verder kan met main questline :D 68 mil exp left.. :/
Want die eindboss die ik nu moet verslaan is nog ff onmogelijk (Tlaltecuhtli king, level 129, eindboss van Aztec xD)
Heeft me zegmaar in 3 turns volledig dood. :9
Dus wordt ff flink levelen.. Mn mercs naar 105 krijgen en in Divine gooien.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik moet eigenlijk ook even grinden om me main te uppen. Maar ik haat grinden :P Ben gister een nieuwe main gestart een Axe dit keer die samen met 2 swordfighters in de first line staat gewoon om wat aan te kloten.

Bijna allen spellen hebben een moment dat je moet grinden om hoger te komen en op dat moment maak ik vaak een nieuw char aan en kom ik nooit echt hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 20:59
He zijn er nog mensen die dit spel spelen op de server Thebes.
Ik ben nu lvl 74 dus kan wel aardig wat mensen helpen met trainen enzo.
Je mag ook wel bij de guild als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel dit spel na aanraden van een goeie vriend van me en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind.

de bestuuring is wat chaotisch (veel menu`s en dergelijke) maar het is wel leuk en zal het zeker een poosje spelen. (vind LOTRO wel toffer maar daar ben ik mee gestopt al twijfel ik wel weer te gaan spelen :S

ik ben pas level 14 of 15
server: delphi
naam: ellendras

ben nu aan het sparen voor een mount maar die zijn onbetaalbaar op dit moment :N

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franck
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik speel op Thebes, in game name Francky. Ben nu lvl 55. Speel redelijk actief, dat wil zeggen wanneer ik tijd heb :) T is een leuk spel, zeker pvp turn based is erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Wordt dit nog actief gespeeld door Tweakers hier? Heb zojuist de game geinstalleerd en zoek een leuke guild/mensen om mee te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Ik speel het nog altijd, heb alleen weinig tijd voor spellen momenteel. Ben L98 ondertussen. Ik zit zelf op Macedon in de guild Warsong. Stuur anders even een whisper naar LectorNL

Gr.

L.

Verwijderd

roodbwoy schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:02:
Wordt dit nog actief gespeeld door Tweakers hier? Heb zojuist de game geinstalleerd en zoek een leuke guild/mensen om mee te spelen...
ik speel actief en ben lvl 83 op het moment zit op server : Delphi en mijn naam is Ellendras

ben vooral actief met craften en monster info traden :P (52,6% ^^)
ik lvl wel maar meestal paar uurtjes per week levelen en soms wat langer danwel meer
al wil ik wel graag lvl 84 worden want dan kan ik de inventor nemen 8) of is de Janissari toch een betere keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

main lvl 84 nu en heb een inventor die bijna lvl 50 is alle andere mercs zijn nog 83 dat ga ik komende week even rechttrekken zodat iedereen zelfde lvl is :D zit nu op werk maar in LDP om wat XP te krijgen daarna even wat boeken gebruiken om lvl 50 te halen en dan kan ik gaan levelen... (lees dan gaat hij voor het eerst in actie komen :D )

nu nog mijn necklaces verkopen en dan kan ik een decoration kopen denk kittybag die gaan voor +/- 750 million gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Ook sinds kort deze mmorpg beginnen spelen.

Bevalt me uitstekend.
De unieke gameplay (turn-based) is schitterend en ook zijn er genoeg quests om je bezig te houden en tot nu toe heb ik nog niet te veel moeten grinden (enkel voor die ashen cristals.. maar das waarschijnlijk omdat ik daarvoor hunt op sword/fan dancers waarvan de kans op ashen cristals "low" is.)
Het enige dat ik minder vind zijn de load tijden, maarja dat moet je er maar bij nemen he ;)
Het guild systeem waardoor je info en skills kunt uitwisselen(aanleren) werkt ook heel goed, hierdoor is het echt wel voordelig om actief te zijn in een guild in plaats van in je dooie eentje te grinden zoals in sommige mmorpg's.

Momenteel actief op de server Delphi onder de nick lightdestroyer. Wel nog "maar" lvl 38 ofzo maar het levelen gaat vlot omhoog.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lightdestroyer schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:53:
Ook sinds kort deze mmorpg beginnen spelen.

Bevalt me uitstekend.
De unieke gameplay (turn-based) is schitterend en ook zijn er genoeg quests om je bezig te houden en tot nu toe heb ik nog niet te veel moeten grinden (enkel voor die ashen cristals.. maar das waarschijnlijk omdat ik daarvoor hunt op sword/fan dancers waarvan de kans op ashen cristals "low" is.)
Het enige dat ik minder vind zijn de load tijden, maarja dat moet je er maar bij nemen he ;)
Het guild systeem waardoor je info en skills kunt uitwisselen(aanleren) werkt ook heel goed, hierdoor is het echt wel voordelig om actief te zijn in een guild in plaats van in je dooie eentje te grinden zoals in sommige mmorpg's.

Momenteel actief op de server Delphi onder de nick lightdestroyer. Wel nog "maar" lvl 38 ofzo maar het levelen gaat vlot omhoog.
ik zit ook op delphi in de guild PunkS best een grote guild met nog een paar nederlanders en veel relaxte gasten. als je wilt kan ik je wel een invite bezorgen ;) en als je skills wilt leren kan ik je daar ook wel mee helpen. ashen crystals zijn niet zo moeilijk aan te komen PM me maar een keer ;) naam is Ellendras ben wel veel AFK maar als ik terugkom reageer ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels zit ik op level 110.. :9
Ben alleen totaaal niet meer actief, kom alleen online om mn independent witch te checken, of ze nog wat leuks heeft gestuurd xD
Laatst had ze shiny soul stone gestuurd, 400mil waard :)
En af en toe zet ik een craftje aan van een depraved robe, maar dat duurt me meestal te lang xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:31:
Inmiddels zit ik op level 110.. :9
Ben alleen totaaal niet meer actief, kom alleen online om mn independent witch te checken, of ze nog wat leuks heeft gestuurd xD
Laatst had ze shiny soul stone gestuurd, 400mil waard :)
En af en toe zet ik een craftje aan van een depraved robe, maar dat duurt me meestal te lang xD
net even gekeken maar op delphi staat er 1 op de markt voor 290 mil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen actieve spelers meer die hier posten? bijzonder jammer want ik vind het echt een gaaf spel! en ben nog steeds elke dag online :P

Character: Ellendras
server: Delphi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
Ik speel het ook nog in de schaarse vrije uurtjes.

Speel nu een jaar en ben level 101. Iets dat anders volgens mij in een maand voor elkaar weten te krijgen :).

Spel blijft mij iig boeien het TBS is briljant.

Gr,

Char: LectorNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lector schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 09:26:
Ik speel het ook nog in de schaarse vrije uurtjes.

Speel nu een jaar en ben level 101. Iets dat anders volgens mij in een maand voor elkaar weten te krijgen :).

Spel blijft mij iig boeien het TBS is briljant.

Gr,

Char: LectorNL
ik speel het vanaf half augustus 2009 en ben dit weekend pas 99 geworden hahaha hoezo traag :P
op welke server speel je en hoe heet je character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

hij speelt op server macedon met de char lectorNL . hoe ik dat weet het staat eronder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:16:
hij speelt op server macedon met de char lectorNL . hoe ik dat weet het staat eronder....
8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels lvl 101 en heb 2 kersverse mercs spartan en elementalist (beide lvl 95) boeken is het grote probleem :'( heb freezing atmosphere op 60, blazing earth op 40 en war cry op 30 moet dus nog 50 boeken en die zijn helaas vreselijk duur :'(

jammer dat er geen posts zijn van actieve spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah lvl 100 hier, en een lvl 65 chainsaw, ik wilde even zeggen dat die link van de OP niet meer werkt omdat Nexon nDoors heeft overgenomen, de nieuwe site is Atlantica.nexon.net
(ben niet al te actief meer op atlantica)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook weer eens begonnen, oftewel megagrote bump voor dit topic.
Zijn er nog andere mensen die het spel spelen hier?
Ben helaas opnieuw moeten beginnen, omdat nDoors samen is gegaan met Nexon, en een tijd geleden je account opgegeven moest worden voor migration en toen was ik er dus niet bij.. Heb ticket aangemaakt en GM heeft me gecontact maar hoop op het minste :X
Inmiddels wel level 92 :9
Pagina: 1