12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
Alle S775 borden trekken een beetje krom, dat is niets om je zorgen over te maken.
IddTerw_Dan schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:10:
Alle S775 borden trekken een beetje krom, dat is niets om je zorgen over te maken.
Wat betreft de error typ deze eens over een gooi hem door google.nl.
Heb je btw de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al eens doorgenomen.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
Toch vind ik het altijd erg moeilijk om te bepalen of het kwaad kan.
Ik heb ook veel gevallen meegemaakt waarbij delen van het moederbord contact maakten met de behuizing, doordat deze deels krom kwam te staan.
Uiteraard had dit ook tot gevolg dat de pc willekeurig uit viel.
Het moederbord bevat ontzettend dunne draadjes waardoor de geleiding loopt. Deze zijn wel redelijk flexibel, maar mocht er eentje breken, dan zijn de resultaten natuurlijk niet goed.
Ik zou je zowieso het advies geven om de stock koeler eraf te halen, om erger te voorkomen,
en er vervolgens een zalman op te monteren. betere koeling, geen kromtrekken, minder geluidsniveau. Wat mij betreft altijd een win-win-win situatie.
Ik heb ook veel gevallen meegemaakt waarbij delen van het moederbord contact maakten met de behuizing, doordat deze deels krom kwam te staan.
Uiteraard had dit ook tot gevolg dat de pc willekeurig uit viel.
Het moederbord bevat ontzettend dunne draadjes waardoor de geleiding loopt. Deze zijn wel redelijk flexibel, maar mocht er eentje breken, dan zijn de resultaten natuurlijk niet goed.
Ik zou je zowieso het advies geven om de stock koeler eraf te halen, om erger te voorkomen,
en er vervolgens een zalman op te monteren. betere koeling, geen kromtrekken, minder geluidsniveau. Wat mij betreft altijd een win-win-win situatie.
Wat mij betreft niet, Zalman koelers zijn over het algemeen niet echt stil als de fan snel gaat draaien net zoals de stock intel koeler overigens. Krom trekken van het mobo doet elke koeler toch wel is meestal ook niet erg en als je hem weer goed vast zet in de behuizing trekt die ook wel weer recht meestal.Ik zou je zowieso het advies geven om de stock koeler eraf te halen, om erger te voorkomen,
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
Sorry hoor maar een socket 478 moederbord hebben ook deze probleem als je de originel koelers monteren.
Hierdoor is er bij mij een bord kapot gegaan omdat deze gewoon krom was.
Zolang de pc aan was en bleeft geen probleem .
Was de pc koud door een dag niet aan te staan geen boot.
Laat je de pc in no boot aan staan zodat deze warm word en deed dan een reset dan geen probleem met starten.
Dit is ook de reden dat ik geen box koelers gebruik of anderen koelers die zo zwaar moet vast zetten waardoor het bord krom trekt.
Hierdoor is er bij mij een bord kapot gegaan omdat deze gewoon krom was.
Zolang de pc aan was en bleeft geen probleem .
Was de pc koud door een dag niet aan te staan geen boot.
Laat je de pc in no boot aan staan zodat deze warm word en deed dan een reset dan geen probleem met starten.
Dit is ook de reden dat ik geen box koelers gebruik of anderen koelers die zo zwaar moet vast zetten waardoor het bord krom trekt.
Wanneer je het bord in een kast schroeft, trekt het bord toch weer recht als gevolg van de schroeven die je aandraait?
Het kan in ieder geval weinig kwaad, PCB/printsporen zijn redelijk flexibel.
Het kan in ieder geval weinig kwaad, PCB/printsporen zijn redelijk flexibel.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Pagina: 1