Geen Beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Per ongeluk is mijn USB muis uit de computer gerukt waardoor het USB poort van mijn desktop pc beschadigd is. Ik probeerde mijn USB muis weer aan te sluiten, maar ineens viel mijn computer uit. Na het opnieuw starten had ik geen beeld meer. Ik hoor wel dat mijn pc werkt maar krijg geen beeld meer op mijn scherm.

Mijn Desktop PC:

# Kast --> Coolermaster CAV-T03 Cavalier 3 Black
# Voeding 350W
# Moederbord --> Asus P5P800 S775
# Processor --> Intel P4 540 3.2G/FSB800/1Mb/LGA775 Box
# Ram -->Dane-Elec DDR 512MB 400 pc3200 CL3
# Video --> Asus A9550/TD 128MB
# Harddisk --> Maxtor SATA 160GB 7200rpm 8MB

Zelf heb ik een ander videokaart erin gedaan, maar kreeg alsnog geen beeld.
Kan iemand me hierbij helpen. Wat kan er beschadigd zijn, wat moet ik vervangen?

Vast Bedankt

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:46
mmm ik denk dat je door die muis opnieuw erin te doen kortsluiting hebt gemaakt, ander zou ie toch niet uitvallen (toch?) maar ik kan zo niet zeggen wat er dan mis zou zijn, ik zou zelf denken of iets met de voeding (alhoewel wel de rest het doet in het systeem..?) en anders het mobo zelf.

misschien kan iemand dit bevestigen die er meer van weet dan mij, maar ik prbeer maar te helpen;)

succes verder

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Begin eens met deze door te nemen. Je probleem kan overal liggen, dus is het een kwestie van uitsluiten.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
Controleer nog eens goed het usb slot, maken er geen pennetjes contact met de metalen afscherming? Is het trouwens een poort in de kast zelf op direct op het mainboard op 't i/o shield? Als 't op je kast is even de interne kabel lostrekken.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
Beste Sulo,

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.