Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik heb precies hetzelfde..Pretorian_ schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:28:
Medetweakers, ik haal via IMAP mail op van mn Gmail met Mail.app op mn Macbook. Als ik ze echter op haal dan blijft in Gmail zelf (de webversie dus) alles als ongelezen staan.
Haal ik echter met mn iPhone de mail op dan zie ik als ik inlog op de webversie netjes dat ze gelezen zijn.
iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg dat Mail.app aan Gmail laat weten dat ik ze gelezen heb? (ik heb nog niet zo lang een mac en alles werkt zoals ik het wil, maar dit lukt me niet)
Toen ik nog met Outlook werkte was het ook het geval. Ik heb me er gewoon bij neergelegd..
Maar wel handig als er een manier is om het toch voor elkaar te krijgen..
http://tinyurl.com/4xjyst
[ Voor 13% gewijzigd door Dnc1n op 20-09-2008 13:49 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Btw: mijn mails worden opgehaald via mijn E51.
Ik ben zelf een pc-dude, du helpen kan ik niet echt. Maar ik kan je wel vertellen dat IMAP + outlook 2007 (op Vista) +outlook 2003 (op XP) prima werkt: nooit probelemn met ongelezen gelezen mails. Ik kan op alle clients in beide richtingen wijzigen, en zie de resultaten in alle clients (net nog getest
edit: ze komen dus niet op gelezen als ik ze heb opgehaald, maar als in mijn client de mail gelezen wordt, en nogmls gesynced wordt met de server (verzenden/ontvangen)
[ Voor 17% gewijzigd door the_stickie op 20-09-2008 23:17 ]
[ Voor 7% gewijzigd door breinonline op 21-09-2008 11:40 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
http://5thirtyone.com/archives/862
Het is dus wel een zaak dat de inkomende mail map (bovenaan) je gmail inbox is.
ps je eerste link is dood....kun je het nogmaals posten?
Edit: volgens mij werkt het nu wel. Heb de account gewoon opnieuw ingesteld. Hij doet iig veel meer dan eerst met IMAP. Blijkbaar had ik als apple newbie een tijdje geleden iets fout gedaan. de handleiding van Google heb ik precies gevolgd en die lijkt te kloppen.
[ Voor 82% gewijzigd door Pretorian_ op 23-09-2008 21:13 ]
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis