Hallo,
Gisteren heb ik een zelfbouw systeem binnen gekregen met de volgende specificaties.
asus p5n-em hdmi
c2d e7200
Silentmaxx 400watt fanless voeding.
Hiermee heb ik het volgende probleem:
Wanneer ik alles aangesloten heb, en het systeem inschakel, draait de cpu fan een kleine seconde en schakeld dan uit, dit is niet alleen de cpu fan, maar het hele systeem.
Wanneer ik een andere voeding gebruik werkt het wel gewoon, dit heb ik met 2 verschillende voedingen geprobeerd.
Wanneer ik de silentmaxx voeding aansluit op een ander systeem werkt het wel gewoon, dit heb ik ook met 2 verschillende systemen geprobeerd.
Alles werkt dus, alleen niet de combinatie van het mobo en de voeding.
Ik heb het mobo al eens uit de kast gehaald, en zo getest, maar dit werkt niet.
Heeft er iemand een idee?
Gisteren heb ik een zelfbouw systeem binnen gekregen met de volgende specificaties.
asus p5n-em hdmi
c2d e7200
Silentmaxx 400watt fanless voeding.
Hiermee heb ik het volgende probleem:
Wanneer ik alles aangesloten heb, en het systeem inschakel, draait de cpu fan een kleine seconde en schakeld dan uit, dit is niet alleen de cpu fan, maar het hele systeem.
Wanneer ik een andere voeding gebruik werkt het wel gewoon, dit heb ik met 2 verschillende voedingen geprobeerd.
Wanneer ik de silentmaxx voeding aansluit op een ander systeem werkt het wel gewoon, dit heb ik ook met 2 verschillende systemen geprobeerd.
Alles werkt dus, alleen niet de combinatie van het mobo en de voeding.
Ik heb het mobo al eens uit de kast gehaald, en zo getest, maar dit werkt niet.
Heeft er iemand een idee?