Internet browsen werkt soms ineens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 14:08
Als ik een tijdje aan het browsen ben, verschillende internetpagina's bezoek e.d...kan het na een tijdje ineens zo zijn dat ik 404 pagina's krijg. Geen enkele site doet het dan meer. Het rare is, dat MSN het wel blijft doen bijvoorbeeld. Echt alleen het browsen werkt niet meer. Na een reboot werkt het weer prima.

Ik heb een wireless router van Netgear (WGR16V7) en een bluetooth wireless netwerk adapter, zo'n usb stickje. Ik draai Windows Vista, en mijn provider is Zeelandnet

[ Voor 6% gewijzigd door coendeurloo op 20-09-2008 18:38 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:41

Onbekend

...

Doe je dit met Internet Explorer? Heb je al een andere browser zoals Firefox geprobeerd?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• coendeurloo
Ik heb Internet Explorer, Firefox en Google Chrome geprobeerd.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:46
Proxy? Het feit dat je 404 krijgt betekend dat een webserver reageert. Iets zit tussen je verbinding iig.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Gebruik je OpenDNS bijvoorbeeld?

• coendeurloo
Dat heb ik wel eens geprobeerd, maar dat werkte niet naar verwachting. Momenteel staat er in mijn router menu "get automatically from ISP" en "Use default address" bij IP en DNS.

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06

Prx

Torrents draaien op de achtergrond die je maximum aantal open connecties dicht laat slibben?

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
weet je heel zeker dat het een 404 is die je krijgt? dat betekent namelijk dat er een bestand op de webserver niet gevonden kan worden... lijkt me erg raar

CISSP! Drop your encryption keys!

• coendeurloo
laurens0619 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:49:
weet je heel zeker dat het een 404 is die je krijgt? dat betekent namelijk dat er een bestand op de webserver niet gevonden kan worden... lijkt me erg raar
Nee - sorry, ik weet niet zeker of het een 404 was, meer iets van 'unable to connect to server' o.i.d.

Het zou goed kunnen dat het een torrent was, ik gebruik Utorrent, maar ik download bijna nooit torrents. Het bestand is ondertussen binnen, dus als ik het probleem weer krijg weet ik dat het niet aan Utorrent lag.

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:06

Prx

Je hebt waarschijnlijk last van Event 4226, daar is aardig wat over te vinden zoals hier bijvoorbeeld. Het is overigens niet alleen bij Windows XP maar ook bij Vista.
Pagina: 1