Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[VSExpress05] Scroll snelheid editor

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Ik heb een heel raar probleem met Visual Studio 2005 Express Edition.

De scrollsnelheid in VS is erg laag, in andere text editors, games, browsers, zelfs in Visual Studio 2008 Express is de scrollsnelheid wel normaal, maar in VS2005 werkt het alleen goed als ik de scrollsnelheid van mijn muis (een MS muist met intellipoint btw) erg hoog zet, te hoog voor andere programma's om prettig mee te werken.

Ik heb me rot gezocht in het opties menu maar kon hier niets vinden over het aantal regels wat gescrold moet worden, of over de scrollsnelheid in het algemeen.

Het lijkt zelfs zo dat VS zelfs niet reageert voordat ik snel genoeg scroll.

Ik heb accelerated scrolling al eens uitgezet in het configuratiescherm omdat iemand daar problemen mee had in VS, maar ook dit hielp niet.

Weet iemand een of andere optie/config bestand die dit zou kunnen verhelpen?

Edit: ook op de optie "reset settings" in het menu import/export settings hielp niet.

[ Voor 4% gewijzigd door roy-t op 20-09-2008 17:24 ]

~ Mijn prog blog!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Ik heb inmiddels ook maar alles geupdate wat met mijn muis te maken heeft, maar ook dat werkt niet/heeft geen effect.

Niemand een idee?

~ Mijn prog blog!

• MarcelF
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 11:15

MarcelF

RARGHH!!

Gaat het hier echt alleen om scrollen, of zijn er ook andere dingen die niet naar behoren reageren.
Zoals bijvoorbeeld het typen van tekst .

Wat ik wel heb gevonden op internet is dit: Scrolling in ClassView is noticeably slow when the project is under source control
hoop dat je hier iets aan hebt

Het zal je maar gebeuren...