Ik heb hier Windows 2000 Pro SP4 draaien op een systeem met de volgende specs:
Intel Pentium 233MHz (echt waar
)
EDO 128MB RAM
FIC PA-2010+ Mobo
Optiarc DVD-RW drive
S3 Virge DX/GX 4MB
En ik was van plan daar DVD mee te bekijken !
Ook al verklaart iedereen op tweakers.net mij gek na het lezen van bovenstaand zinnetje, heb ik jullie hulp hard nodig.
Om DVD te kunnen bekijken zonder haperingen, ben ik aan een Hollywood Plus kaart geraakt.
Thanx to Skip0taMos
Ik heb hier dus Windows 2000 Pro SP4 op geïnstalleerd, met WMP 6.4, Xvid codec 1.1.3, VLC Media Player, PowerDVD en alle Windows Updates.
Dat heeft mij, door het verschrikkelijke trage systeem, al twee dagen gekost, toen ik tot de volgende conclusie kwam:
De Sigma Designs FTP server werkt niet bij mij !
Dus geen drivers voor Windows 2000 voor de kaart en de afstandbediening !
Nu ben ik via een andere manier aan drivers geraakt, echter is dit een oude versie, en weet ik niets van de oorsprong en de geschiktheid voor Windows 2000.
Ik heb dan geprobeerd deze drivers te installeren, maar dat wilde hij niet.
De kaart wordt gezien als 'Multimediacontroller'.
Heeft er iemand ervaring met deze kaart ?
Kan er iemand proberen de drivers te downloaden ?
Ik kan het echt niet meer, heb er op het moment al hele hopen tijd ingestoken...
Kan iemand helpen ?
Intel Pentium 233MHz (echt waar
EDO 128MB RAM
FIC PA-2010+ Mobo
Optiarc DVD-RW drive
S3 Virge DX/GX 4MB
En ik was van plan daar DVD mee te bekijken !
Ook al verklaart iedereen op tweakers.net mij gek na het lezen van bovenstaand zinnetje, heb ik jullie hulp hard nodig.
Om DVD te kunnen bekijken zonder haperingen, ben ik aan een Hollywood Plus kaart geraakt.
Thanx to Skip0taMos
Ik heb hier dus Windows 2000 Pro SP4 op geïnstalleerd, met WMP 6.4, Xvid codec 1.1.3, VLC Media Player, PowerDVD en alle Windows Updates.
Dat heeft mij, door het verschrikkelijke trage systeem, al twee dagen gekost, toen ik tot de volgende conclusie kwam:
De Sigma Designs FTP server werkt niet bij mij !
Dus geen drivers voor Windows 2000 voor de kaart en de afstandbediening !
Nu ben ik via een andere manier aan drivers geraakt, echter is dit een oude versie, en weet ik niets van de oorsprong en de geschiktheid voor Windows 2000.
Ik heb dan geprobeerd deze drivers te installeren, maar dat wilde hij niet.
De kaart wordt gezien als 'Multimediacontroller'.
Heeft er iemand ervaring met deze kaart ?
Kan er iemand proberen de drivers te downloaden ?
Ik kan het echt niet meer, heb er op het moment al hele hopen tijd ingestoken...
Kan iemand helpen ?