Vorige week zondag gaf na een reboot mijn iiyama vision master pro 452 er de brui aan. Lampje springt keurig op groen maar geen beeld. Ik druk alle kabels aan maar nog altijd geen beeld. Ik druk op menu maar er verschijnt niks. Ik merkte vorige week zondag dat mijn beeld af en toe begon te trillen, dus ik leg me mobiel verder weg maar het bleef maar door gaan.
Gelukkig had ik nog een 2e beeldscherm (17"CRT) dus die maar snel aangesloten om even snel te skypen met mijn ouders. Nu ben ik weer terug en nog altijd geeft de iiyama niet een teken van leven. Lampje springt keurig op groen en hij kraakt als je hem aanzet zoals normaal, maar geen beeld. Is dit het einde van meer dan 8 jaar vriendschap
Of kan mijn lieve iiyama nog gered worden?
Gelukkig had ik nog een 2e beeldscherm (17"CRT) dus die maar snel aangesloten om even snel te skypen met mijn ouders. Nu ben ik weer terug en nog altijd geeft de iiyama niet een teken van leven. Lampje springt keurig op groen en hij kraakt als je hem aanzet zoals normaal, maar geen beeld. Is dit het einde van meer dan 8 jaar vriendschap