nieuws: LG introduceert nieuwe thuisbioscoop en dunne lcd-tv's
Ik vind de keuze voor de term 'thuisbioscoop' nogal vreemd, aangezien een bioscoop mijn inziens een totaal systeem is (TV/Beamer, receiver, versterker, boxen, bron á la HTPC, Blu-ray), bij voorkeur in een dedicated kamer.
In het artikel wordt echter ook over alleen de dvd-speler/receiver gesproken als zijnde een complete thuisbioscoop:
Hoe kijken anderen hier tegenaan?
Ik vind de keuze voor de term 'thuisbioscoop' nogal vreemd, aangezien een bioscoop mijn inziens een totaal systeem is (TV/Beamer, receiver, versterker, boxen, bron á la HTPC, Blu-ray), bij voorkeur in een dedicated kamer.
In het artikel wordt echter ook over alleen de dvd-speler/receiver gesproken als zijnde een complete thuisbioscoop:
Dat komt voor mijn gevoel op hetzelfde neer als alleen de motor van een auto ook gewoon een auto noemenDe dvd-speler annex versterker HT33S is een thuisbioscoop met een redelijke verzameling in- en uitgangen. Zo beschikt het kastje niet alleen over een hdmi-uitgang, maar kan de speler ook gebruikt worden om muziek van een usb-drive of iPod af te spelen. De thuisbioscoop kan zijn geluid, behalve van de cd of dvd, ook van een analoge of digitale ingang en van de ingebouwde fm-radio betrekken.
Hoe kijken anderen hier tegenaan?
[ Voor 5% gewijzigd door Gizz op 20-09-2008 11:02 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX