Abo-aanvraag loopt spaak

Pagina: 1
Acties:

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:55
Mijn aanvraag voor een abonnement liep niet helemaal goed dus netjes de FAQ gevolg en een e-mail gestuurd naar het abonee mail adres. Helaas blijkt die ook niet te werken...
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.1.1 <abonee[at]tweakers.net>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (state 14).
Ja, ik had [at] wel vervangen door @ ;)

Wil er iemand even kijken naar mijn abo-aanvraag en dit mail adres?

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet abonnee @ tweakers.net, met 2x een N?

• Felicia
Dan zou alsnog de FAQ aangepast moeten worden :P
ls je vragen, opmerkingen of problemen hebt met Vraag & Aanbod, de Pricewatch, de Shop Survey of de Product Survey, dan moet je niet in dit forum zijn, maar in Pricewatch. Als je vragen hebt over je eigen My.Tweakers.net-abonnement, neem dan contact op met abonee[at]tweakers.net. Algemene vragen over My.Tweakers.net-abonnementen horen hier wel thuis. Vragen over jouw account of andere individuele zaken mogen in Schop een Modje

Verwijderd

reviews: Adverteren en contactinformatie
Frontpage: Voor problemen met het gebruik van de frontpage, je gebruikersaccount of andere frontpage gerelateerde kwesties waarbij je het gevoel hebt dat bovenstaande adressen de lading niet dekken, is frontpage[at]tweakers.net het juiste adres. Voor (particuliere) abonnees is het adres abonnee[at]tweakers.net gereserveerd.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke FAQ kijk je dan in?
reviews: Tweakers.net FAQ

Daar staat het namelijk wel goed namelijk. Dan moeten iemand die andere FAQ even aanpassen, ik denk dat je daar het beste een bugreportje voor kunt aanmaken. Probeer sowieso eens te mailen naar abonnee @ tweakers.net, waarschijnlijk werkt dat wel gewoon :)

• Felicia
OK, mailtje gestuurd naar juiste adres met verwijzing naar de foute FAQ. Thanks :)

[ Voor 29% gewijzigd door Felicia op 20-09-2008 10:38 . Reden: linkje toegevoegd. ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

Er zat een bug in het verwerkingsproces, deze is gefixed en je abo is geactiveerd :)

Intentionally left blank

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

crisp schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:28:
Er zat een bug in het verwerkingsproces, deze is gefixed en je abo is geactiveerd :)
Mijn full-abbo aanvraag heeft hetzelfde probleem. (en is al op 9-9-2008 betaald!).
Of dien ik alsnog een 4e Email naar abonnee @ tweakers.net te sturen om mijn abbo te activeren? :?

EDIT:

Haha, ik kijk net en het is inderdaad geactiveerd! Bedankt hiervoor. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door bitshape op 21-09-2008 00:36 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

bitshape schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:34:
[...]
Haha, ik kijk net en het is inderdaad geactiveerd! Bedankt hiervoor. ;)
Ja, er waren naast de aanvraag van wauske nog 11 andere die wel betaald maar nog niet geactiveerd waren. Nu dus wel ;)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En betreffende FAQ ook aangepast ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1