Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] draadloos i-net > gn i-net met bekabeld ander ntw

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 12:18
Hallo,

Ik gebruik een draadloze connectie voor m'n internet, wanneer ik echter een netwerkkabel insteek naar een tweede switch die ik gebruik, heb ik geen internetconnectie meer.

Ik vermoed dat vista z'n bekabelde verbinding verkiest boven zijn draadloze (wat vrij normaal is), maar blijkbaar ontbreekt de intelligentie om de juiste internetadapter te selecteren.

Ik kan m'n router wel nog pingen, maar verder niks, ik heb het IP van de router ook al eens ingesteld als proxy maar zonder resultaat, is dit soms omdat ik niet weet welke poort ik moet selecteren?

Alvast bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Twee dingen.
1) Je titel rammelt
2) Je zou allicht eens kunnen nadenken wat het verschil is tussen een proxy en een gateway als het om netwerk routering gaat.

Ik zie maar weinig vooronderzoek in je topicstart, en dat gecombineerd met wazig taalgebruik in je topictitel levert helaas een hangijzer op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.