Toon posts:

gforce gts versus mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de gts echt zijn geld waard t.a.v. de MX
Wat is er zoveel beter.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor ongeveer 1,5 keer zoveel geld krijgt je in sommige gevallen 2 keer zoveel performance. Dat is bij CPU's meestal wel anders ;) En nu gaat iedereen waarschijnlijk loeien dat de 3D marks van een GTS echt niet 2 keer zo hoog als die van een MX zijn, maar dat slaat nergens op. Als je in hogere resoluties (met of zonder FSAA) in 32-bits test, dan kun je met een GTS vaak op een bijna twee keer zo hoge performance rekenen. Ik heb zelf een MX gehad, dus ik lul echt niet uit m'n nek.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Als je boven de 1024x768 gaat spelen is de GTS ten allen tijd een betere investering. Voor zover je in computerland van investering kan sprekn :(

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 februari 2001 10:21 schreef Majestic het volgende:
Als je boven de 1024x768 gaat spelen is de GTS ten allen tijd een betere investering. Voor zover je in computerland van investering kan sprekn :(
FSAA is ook zeker iets wat een GTS het overwegen waard maakt. Ik speel dingen meestal (net als op m'n oude TNT) nog in 1024*768 maar dan wel met FSAA.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:07
vooral met die prijzen nu zou ik als je het geld hebt voor een GTS gaan. 500,- ofzo. en daar heb je alnger plezier van dan een MX.

Verwijderd

Ga voor de GTS!
Verschil: MX is budget, GTS is medium/high end
Pagina: 1