De Devschuur crew is voor het subforum Graphics op zoek naar een:
Functieomschrijving:
Je werkt samen met een hecht team van malloten om het gepeupel in jouw subforum in bedwang te houden. Je draagt bij aan het maken en uitvoeren van het beleid en staat gebruikers daar graag over te woord (zodat je admin dat niet hoeft te doen
). Je zoekt actief naar manieren om je eigen subforum een leukere plek te maken voor iedereen die er komt. Op meetings hou je je bezig met de biervoorziening van je admin en je andere collega's.
Functie-eisen:
Je hebt humor, kan tegen een stootje (tere zieltjes redden het niet in de harde dagelijkse realiteit van het modschap) en je hebt geen moeite met het opvolgen van orders van je admin (of anders!)
Salarisindicatie
Ja doei.
Je mag het doen met de eeuwige glorie van een vermelding op de T.net tijdlijn, een kerstpakket (HK-linkje, sorry) en een MoaM per jaar. Dit uiteraard naast de geestelijke voldoening die je krijgt uit het terroriseren van users. 
Meer informatie en sollicitatie
Je sollicitatie zien we graag tegemoet op gfxmods@tweakers.net. Voor vragen kun je terecht bij mij via DM of email (nme@tweakers.net).
Goed, voor wie zover heeft doorgelezen tussen mijn zwakke poging tot humor door: we zijn op zoek naar een moderator om de huidige crew te helpen bij het modereren van het subforum Graphics en bij het tot uitvoering brengen van wat leuke nieuwe ideeën om het forum leuker te maken. Zoals ik al zei: we zien je sollicitatie graag verschijnen in onze mailbox.
Solliciteren is mogelijk tot en met zondag 28 september.
forummoderator (m/v)
Functieomschrijving:
Je werkt samen met een hecht team van malloten om het gepeupel in jouw subforum in bedwang te houden. Je draagt bij aan het maken en uitvoeren van het beleid en staat gebruikers daar graag over te woord (zodat je admin dat niet hoeft te doen

Functie-eisen:
Je hebt humor, kan tegen een stootje (tere zieltjes redden het niet in de harde dagelijkse realiteit van het modschap) en je hebt geen moeite met het opvolgen van orders van je admin (of anders!)
Salarisindicatie
Ja doei.
Meer informatie en sollicitatie
Je sollicitatie zien we graag tegemoet op gfxmods@tweakers.net. Voor vragen kun je terecht bij mij via DM of email (nme@tweakers.net).
Goed, voor wie zover heeft doorgelezen tussen mijn zwakke poging tot humor door: we zijn op zoek naar een moderator om de huidige crew te helpen bij het modereren van het subforum Graphics en bij het tot uitvoering brengen van wat leuke nieuwe ideeën om het forum leuker te maken. Zoals ik al zei: we zien je sollicitatie graag verschijnen in onze mailbox.
Solliciteren is mogelijk tot en met zondag 28 september.
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 20-09-2008 02:10 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.