Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Firefox] download kan niet worden geopend *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey hallo, ik heb sinds een paar dagen problemen met downloaden
Ik heb een legale versie van vista en sinds paar dagen terug als ik bijvoorbeeld iets download naar het bureaublad, als het dan voltooid is kan ik het niet openen en de setup staat ook niet op het bureaublad.
Ik stuur ff screenie mee voor duidelijkheid

Weet iemand hoe dit kan? Heb een spel van 1.1G gedownload die koste 30 euro, track mania alleen nu ie gedownload is staat ie niet op bureaublad en ik kan ook niet openen -,-

Groeten,
Vinnie

http://img135.imageshack.us/my.php?image=nietklikbaarre2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/my.php?image=nietklikbaarre2.jpg

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
harde schijf vol?

Verwijderd

kijk is in je my documenten onder downloads

Verwijderd

Topicstarter
Niks =/ en nee, harde schijf is niet vol :S

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:46

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Sja, als je dan al weet dat je download problemen hebt, dan wacht je toch even met het downloaden van een €30,- kostende download?

Verder een tip om te onderzoeken wat er aan de hand is; controleer even de instellingen van je browser waar het pad op staat ingesteld.
Download dan een willekeurig bestand noteer de bestandsnaam, en controleer of het in dat pad staat.
Zo niet, dan laat je Windows even zoeken naar dat bestand. Misschien word het dan duidelijker.

Alles kan stuk.

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 14:57
gebruik je bestand opslaan op locatie?

Verwijderd

cctl01 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:07:
leuk icoontje :Y

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Search aub

http://kb.mozillazine.org/Unable_to_save_or_download_files

soms komt firefox in de stress.. lees het artikel hoe op te lossen, anders gaan we alleen dat artikel herhalen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30
remco_k schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:07:
Sja, als je dan al weet dat je download problemen hebt, dan wacht je toch even met het downloaden van een €30,- kostende download?

Verder een tip om te onderzoeken wat er aan de hand is; controleer even de instellingen van je browser waar het pad op staat ingesteld.
Download dan een willekeurig bestand noteer de bestandsnaam, en controleer of het in dat pad staat.
Zo niet, dan laat je Windows even zoeken naar dat bestand. Misschien word het dan duidelijker.
Trackmania is gratis.
Anyway ontopic
Als je direct openen doet als hij vraagt waar je hem wilt plaatsen, doet ie het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
cctl01 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:07:
ja :)

Verwijderd

Topicstarter
internet explorer werkt ook niet, dus aan mozilla ligt het niet =/

Verwijderd

Topicstarter
werkt allemaal niet, kan het zijn dat iets op me computer het downloaden van executables blokkeert? en hoe verander ik dit? ik heb besturingssysteem Vista

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aub lees!! :: Download problemen
offtopic:
Die titel is zegmaar wel schreeuwerig!!!!11 maar niet informatief. En dat is net verkeerd om dus ik pas de titel even aan ;)
Overigens, gebruik ajb de edit knop als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen aan je laatste post niemand anders heeft gereageerd. Zowel schreeuwerige titels las dat 'topic-kicken' zkijn niet erg netjes op een forum (zie ook Het algemeen beleid die je als het goed is al hebt gezien). Hoe dan ook: welkom!

Is het niet "gewoon" UAC?

Elke executable in zowel IE als Ff? Vscanner oid?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Het lijkt mij dat je dit bestand naar een tijdelijke map hebt gedownload die Windows naderhand zelf weer heeft leeggemaakt. Weet je zeker dat je dat spel naar een vaste (= zelf geselecteerde locatie) naar je harde schijf hebt gedownload? Ik vermoed dat je in plaats van te downloaden je hebt geklikt op het bestand openen, waarna het (installatie)bestand op een tijdelijke plaats wordt gezet, die vervolgens weer door Windows is opgeruimd.

/edit: kijk je map "Documents and Settings" eens na. (Meestal te vinden op de C:\)
/edit2: laat ook maar 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 21:32 ]

Pagina: 1