Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mr.wjca
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-11 07:30
Hoi Allemaal,

Een iet wat vreemde titel maar ik ga het uitleggen.
Ten eerste ik heb gezocht maar ik wordt een beetje hottel de bottel van alle info 8)7

Anyway.
Ik heb een:
HTC Touch ELF0100
en een
MDA Compact IV (Htc Diamond)

Nu wil ik van beide apparaten de taal aanpassen, opdit moment is alles in NL maar ik wil naar UK (of zelfs FR) hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Ik heb veel gelezen en denk zelf dat ik moet gaan flashen/andere ROM
maar hoor graag tips en zelfs als het even kan een beetje hulp.

Daarnaast als ik de apparaten aan sluit op me PC gaat alles goed behalve de tijd klok op de phone wordt aangepast |:( terwijl me pc en phone gewoon op NL tijd zone staat, verwarend.

Graag hoor ik meer,

groetjes,

Willem

Verwijderd

Als je van NLD naar FR of WWE wil, zal je inderdaad je Touch en Diamond moeten flashen. De klok wordt automatisch gesynchroniseerd als je je toestellen op je pc middels active sync aansluit.

• mr.wjca
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 20:56:
Als je van NLD naar FR of WWE wil, zal je inderdaad je Touch en Diamond moeten flashen. De klok wordt automatisch gesynchroniseerd als je je toestellen op je pc middels active sync aansluit.
Okee dan ga ik me proberen te verdiepen in het flashen.

Maar even over de tijd/klok
Me PC heeft de goede tijd me telefoon ook. maar als ik me telefoon aansluit aan de pc, wordt me telefoon aangepast naar spontaan 12 uur eerder. Klopt natuurlijk niet.
Zover ik er nu nog uit kom staan mijn land instellingen en zo goed, maar het lijkt er op dat ik iets over het hoofd zie :?

Verwijderd

mr.wjca schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 07:32:
[...]

Okee dan ga ik me proberen te verdiepen in het flashen.

Zover ik er nu nog uit kom staan mijn land instellingen en zo goed, maar het lijkt er op dat ik iets over het hoofd zie :?
Am/Pm toevallig aangezet in je regio-settings?

• mr.wjca
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:25:
[...]

Am/Pm toevallig aangezet in je regio-settings?
Ik heb even alle land en tijd instellingen opnieuw ingesteld (eerst even fout en toen weer goed) probleem is nu opgelost ;)