Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Case sticker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hou mij bezig met het samenstellen van computers.
Nu zou ik graag willen weten waar ik case stickers kan laten maken.

Zoals deze bijvoorbeeld

Deze sticker moeten uiteraard niet van Vista zijn, meet met mijn eigen logo erop.

Weet iemand waar ik deze stickers kan laten maken?

Groet,
Jaron

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Bij welk bedrijf kan in een Case-Badge laten maken

't is wel uit 2002 zie ik nu.

[ Voor 13% gewijzigd door c0ne op 19-09-2008 19:38 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 12:20
Ik neem aan dat je niet een hele rol hoeft want dan zijn er talloze bedrijven zoals www.stickerkoning.nl (zie Henk op de frontpage) voor een eigen ontwerp Is het misschien een idee om te zoeken naar stickerpapier voor in je eigen printer. Mooi plastic laagje erover en casebatchproof is ie!

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-11 11:42
Deze stickers worden ook wel domingstickers genoemd. Misschien daar eens op Googlen.

Work hard & be brave.

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb dit gevonden maar is misschien alleen voor bedrijven.

http://www.domingstickers.nl/doming.htm

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Bij elke drukkerij kan je stickers laten drukken ... bij sommige copy-shops ook.

Bij sommige automaterialen (auto-pimp) zaken kan je ook stickers laten snijden met een snijplotter

oooops ... eerst lezen 8)7 die kleine hologrammetjes bedoelde je dus

[ Voor 16% gewijzigd door JAMF op 22-09-2008 17:50 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
ik zou idd juist op zoek gaan naar een bedrijfje dat reclamedrukwerk doet, eerder dan naar een bedrijfje dat casebadges doet; de kans dat die laatsetn het gewoon van bij de eersten halen is nl héél groot ;)
Pagina: 1