Hallo,
Ik ben op zoek naar een kleine audioset met de volgende wensen:
- klein
- aardig geluid (goede speakertjes)
- leuk uitzien (ja wat is leuk...???)
- radio
- cd speler (moet zowel mp3 als zelfgebrande CD-R(W) 'lusten')
- eventuele aansluitmogelijkheid voor Ipod
- mag een wekker hebben (is voor de slaapkamer nl. ; )
Mooie kandidaat die leuk zou klinken is de Sony ZS-SN10, maar ja waar is die in NL te koop (is een ouder model) ??
Of Trust SP-2991 (maar dit apparaat heeft geen cd speler...)
nb: Moderator: er wordt genoeg advies gevraagd over verschillende hardware her en der op dit forum (of het nou gaat over een nieuwe D SLR, een TFT TN scherm of een audiosetje: laten we niet kinderachtig zijn en het topic dichtzetten...)
En speciaal voor/aan RoD: We zijn er om elkaar te helpen niet waar (en ik kan heus wel Google-n, IRC-en of anderszins aan mijn informatie komen... maar meer weten er meer dan een.. en ik denk dat ik meer onderzoek gedaan heb dan jij denkt) Ik heb juist een hoge pet op van mede tweakers forumleden.
Ik ben op zoek naar een kleine audioset met de volgende wensen:
- klein
- aardig geluid (goede speakertjes)
- leuk uitzien (ja wat is leuk...???)
- radio
- cd speler (moet zowel mp3 als zelfgebrande CD-R(W) 'lusten')
- eventuele aansluitmogelijkheid voor Ipod
- mag een wekker hebben (is voor de slaapkamer nl. ; )
Mooie kandidaat die leuk zou klinken is de Sony ZS-SN10, maar ja waar is die in NL te koop (is een ouder model) ??
Of Trust SP-2991 (maar dit apparaat heeft geen cd speler...)
nb: Moderator: er wordt genoeg advies gevraagd over verschillende hardware her en der op dit forum (of het nou gaat over een nieuwe D SLR, een TFT TN scherm of een audiosetje: laten we niet kinderachtig zijn en het topic dichtzetten...)
En speciaal voor/aan RoD: We zijn er om elkaar te helpen niet waar (en ik kan heus wel Google-n, IRC-en of anderszins aan mijn informatie komen... maar meer weten er meer dan een.. en ik denk dat ik meer onderzoek gedaan heb dan jij denkt) Ik heb juist een hoge pet op van mede tweakers forumleden.
[ Voor 3% gewijzigd door Vhond op 19-09-2008 16:58 ]