Problemen installeren van games

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05-2025
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met het installeren van game's op mijn pc. Tijdens de installatie blijft het proces steken en reageert helemaal niet meer. Het treed op als ik deamontools gebruik om een image te mounten, maar het treedt óók op als ik een cd brand van het image.

Ik heb het tot nu toe ondervonden bij de spellen: spore en rainbow 6, vegas 2. Aan de installatiebestanden kan het niet liggen, ik heb meerdere versies gprobeerd, daarnaast werken de bestanden wél op een ander pc!

De installaties liepen vast op Vist business én home premium, beide legaal en up-to-date en op verschillende schijven geïnstalleerd.

Voor de rest werkt mijn pc ale een trein, loop nagenoeg nooit vast en heeft geen enkele moeite met ander games. Kan iemand hier een oplossing voor bedenken?

Specs:

MSI P6n SLI (650i)
C2D e6750
2x1GB Nanya Elixir ddr2/800
EVGA Geforce 8800GT
Coolermaster Realpower 620W modulair PSU
Sata dvd-rom
Sata WD 320gb 16mg cache (en wat ander schijven voor data)
Windows Viste business

Alvast bedankt!

Verwijderd

Is dit niet software gerelateerd en dan vooral DeamonTools probleem. ;)
Zo te lezen download je namelijk de ISO's en mount je die met DeamonTools, is je probleem dan niet gewoon DeamonTools.

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 13:58

SECURITEH

Man of legend.

Voor de rest werkt mijn pc ale een trein, loopt nagenoeg nooit vast en heeft geen enkele moeite met ander games.
Haha. :p

Maar even serieus, de PC(s) waar het wel op werkte hadden ook Vista met dezelfde versie van Deamon Tools o.i.d.?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb nog nooit van "Deamon Tools" gehoord. Wel van Daemon tools. En als je zegt Daemon tools te gebruiken icm "meerdere versies" van installatiebestanden, dan kan het niet anders dan dat je bezig bent met minder legale kopieen van spellen, iig van Spore.

Of je dat doet is je eigen verantwoordelijkheid, maar wij willen dergelijke illegale zaken niet op GoT besproken hebben. Daarnaast lijk je zelf niet zoveel te proberen. Je meldt niets over driverversies of softwareversies. Ga daar eens mee aan de slag...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.