Heb hier een vreemd probleem.
Onlangs een dvd speler van Samsung aangeschaft, i.v.m. HDMI aansluiting.
Spul aangesloten, maar wanneer er een cd afgespeeld word sloeg ie steeds over.
Eerste conclusie speler defekt.
Hup het app. omgeruild, en tevens een ander merk genomen ( design )
Dus nu staat er een Harman en Kardon DVD 37 te spelen, het spulletje weer aangesloten, en wat denk je , ja hoor het spulletje slaat konstant over, zowel dvd's alswel cd's.
Twee spelers defect, en dan ook nog twee verschillende merken, lijkt bijna uitgesloten.
Dus aan het spelen met de instellingen, maar kom hier geen ruk mee verder.
Het app. uit de kast gehaald, en boven de op kast gezet, ( storingen andere app. uit te sluiten ),
geen resultaat.
Uituindelijk alle kabels een voor een, af en aan gesloten, en wat blijkt, het apparaat werkt perfekt wanneer ik de HDMI kabel loskoppel !!!!!, maar goed ik heb het app. aangekocht, ivm de benodigde HDMI aansluiting.
Mijn vraag is Heeft iemand ervaring met een soortgelijk probleem, en kan het aan de kabel liggen.
ik gebruik een gemiddelde kwaliteit Hirschman HDMI kabel.
Onlangs een dvd speler van Samsung aangeschaft, i.v.m. HDMI aansluiting.
Spul aangesloten, maar wanneer er een cd afgespeeld word sloeg ie steeds over.
Eerste conclusie speler defekt.
Hup het app. omgeruild, en tevens een ander merk genomen ( design )
Dus nu staat er een Harman en Kardon DVD 37 te spelen, het spulletje weer aangesloten, en wat denk je , ja hoor het spulletje slaat konstant over, zowel dvd's alswel cd's.
Twee spelers defect, en dan ook nog twee verschillende merken, lijkt bijna uitgesloten.
Dus aan het spelen met de instellingen, maar kom hier geen ruk mee verder.
Het app. uit de kast gehaald, en boven de op kast gezet, ( storingen andere app. uit te sluiten ),
geen resultaat.
Uituindelijk alle kabels een voor een, af en aan gesloten, en wat blijkt, het apparaat werkt perfekt wanneer ik de HDMI kabel loskoppel !!!!!, maar goed ik heb het app. aangekocht, ivm de benodigde HDMI aansluiting.
Mijn vraag is Heeft iemand ervaring met een soortgelijk probleem, en kan het aan de kabel liggen.
ik gebruik een gemiddelde kwaliteit Hirschman HDMI kabel.