Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Portait mode in vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt helemaal gek hier, ik heb een sony laptop met een intel x3100 kaart. Ik heb daarop als tweede monitor een dell tft aangesloten. Die kan in portrait mode. Maar hoe krijg ik nou de resolutie aangepast, dus hoe kantel ik het beeld 90 graden mee met de monitor?

Leek me niet zo ingewikkeld, maar ik ben al een paar dagen aan het zoeken en nergens kan ik werkende software of een optie vinden in drivers oid.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Ultramon zou dat moeten kunnen volgens mij.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ultramon heb ik geinstalleerd, die heeft die optie niet, helaas.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ook niet..

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ondersteund zo'n x3100 het wel?

Powerstrip zou het wellicht ook kunnen...

[ Voor 42% gewijzigd door Noork op 19-09-2008 14:45 ]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28

Pierre

Van nature lui!

Zit dat niet ergens verstopt in je properties of zo

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een forum voorbij zien komen dat iemand een soortgelijk probleem had. Het gekke was, de x3100 op z'n sony ondersteunde het niet vanuit de intel drivers, zijn hp laptop met ook een x3100 ondersteunde het wel in de drivers..

Ik heb natuurlijk een sony laptop, zucht.. maar de x3100 ondersteund het dan toch wel lijkt me? Dat is toch geen overbodige luxe tegenwoordig..

Verwijderd

Topicstarter
Daar zit irotate in. Die heb ik geprobeerd, maar werkt ook niet..

Als ik die gebruik en ik kies voor 90 graden, dan krijg ik gewoon een geluidje van windows, zoiets als je op een knop klikt die niet werkt.. dramatisch.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 14:50 ]

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
En als je drivers van intel zelf installeerd, ipv die van sony?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Als het goed is wordt dit door je video kaart gedaan. Bij Intel kaartje kan je deze 19o Draaien.

Nvidia heeft ook zo'n optie in zijn eigen software. Dus niet alleen de drivers installeren maar ook het software pakket van je video kaart en kijken of die optie er tussen zit. In windows zal je het niet zomaar aangepast krijgen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste intel drivers gedownload en geinstalleerd. Daar zit standaard zo'n control panel bij. Die optie is in sommige gevallen aanwezig, maar in mijn geval dus gewoon niet.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Niet allemaal met externe software lopen kl***n waar je vaak ook nog voor moet betalen, gewoon de laatste drivers van Intel downloaden (www.intel.com dus) en het vanuit de grafische instellingen doen. :)

[edit]
Ok, die optie is er bij jou dus niet... raar :?

[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 19-09-2008 14:57 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1