Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows XP Cd-key?

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Hey allemaal....
Ik heb het volgende probleem....

Ik heb 2,5 jaar geleden een Windows XP Home Edition CD gekocht.
Sinds die 2,5 jaar geen problemen gehad en nu opeens een virus en veel spyware dus ging hem opnieuw installeren.
Nu kom ik bij het scherm om mijn code in te vullen en kan deze helemaal nergens meer vinden.
Heb computerland gebeld en deze zeggen dat je een nieuwe cd MOET kopen en mijn oude dus waardeloos is. Heb microsoft gebeld en die zeggen dat computerland achter een nieuwe code moeten komen wat ze dus niet graag willen doen.

Kan iemand mij helpen???Heb wel gewoon de originele cd hier liggen + boekje + bon alleen dus niet die code

Verwijderd

Je wilt de nieuwe installeren maar dat gaat niet omdat je de code moet invoeren.. Kun je Windows nog wel gewoon opstarten (ondanks virus/spyware)?:)

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Als ik het zo lees lijkt het me niet dat Computerland verplicht is jou te helpen. Jij bent immers de code kwijtgeraakt...

Of kwam deze cd bij je pc? Dan is het een ander verhaal... Dan staat de code meestal op een sticker achterop je kast..... check daar eens.

(edit) Als jij die sticker nooit gehad hebt, dan is dat een fout van Computerland en zijn ze inderdaad wel min of meer verplicht je te helpen... Maar hoe bewijs je dat....

[ Voor 24% gewijzigd door M-Opensource op 19-09-2008 14:07 ]

"Find what you love and let it kill you"

• davystam
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-04-2024
Naja hij was amper op te starten dus ik heb hem al geformatteerd.
Computerland is inderdaad niet zo heel bereidwillig om te helpen. Die zeggen dat ik 2,5 jaar geleden dus ooit wel die code heb gebruikt maar ik heb zelf geen weet meer van hoe dat was.

Had deze cd los gekocht en niet samen met de pc.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Had deze cd los gekocht en niet samen met de pc

Dan ben je deze dus vermoedelijk zelf kwijtgeraakt en zie ik niet de verplichting van Computerland om je te helpen.... Ik vrees dat je of een nieuwe code moet kopen, of een oude image terug moet zetten als je die hebt...

"Find what you love and let it kill you"

Verwijderd

davystam schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:12:
Naja hij was amper op te starten dus ik heb hem al geformatteerd.
Computerland is inderdaad niet zo heel bereidwillig om te helpen. Die zeggen dat ik 2,5 jaar geleden dus ooit wel die code heb gebruikt maar ik heb zelf geen weet meer van hoe dat was.

Had deze cd los gekocht en niet samen met de pc.
Volgens mij koop je een licensie in de winkel en krijg je daar een fysieke CD bij. Jij hebt dus 2,5jaar geleden iets gekocht wat je nu kwijt bent. Ik vraag me af of Computerland een register moet bijhouden van verkochtte codes gekoppeld aan een persoon. Persoonlijk hoop ik dat dit niet het geval is en dat jou 'verlies' dus gelijk staat aan het fysiek kwijtraken van een product.

Niet persoonlijk bedoelt, maar ik mag hopen dat mijn code verder nergens in een of ander systeem van een winkel staat :X

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Je zegt dat je het boekje nog hebt, staat die code daar niet op? Of op het hoesje?

Life is what you others make it.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.