Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

webpagina's laden niet of verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Ramenta
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
De laatste 4 dagen kan ik een groot aantal websites niet meer geladen worden (waaronder WindowsUpdate en Hotmail komt niet voorbij het aanmeldschermpje). Als ik bij Google op een zoekresultaat klik, wordt in een derde van de gevallen niet het zoekresultaat getoond, maar of een pagina van Thefreedictionary van de gebruikte zoektermen of een pagina van Primosearch. Dit alles gebeurt bij Firefox en bij IE (Chrome doet het zelfs helemaal niet). Op andere computers in dit netwerk werkt alles wel gewoon

Ad-aware en 2 virusscanners (nod32 en Clamwin) leverden niets op.
Ook heb ik geprobeerd om met systeemherstel een vorige sessie terug te zetten. Dit doe ik normaal via veilige modus, maar daar wil de pc niet in opstarten. Als ik systeemherstel in normale modus probeer kom ik tot het schermpje waar je een keuze uit de verschillende herstelpunten kan maken. Hier kan ik zo vaak als ik wil op volgende klikken, maar hij blijft op hetzelfde schermpje staan.

Heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn en hoe ik dit zou kunnen oplossen. Alvast heel erg bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Probeer eens OpenDNS te gebruiken: 208.67.222.222 en 208.67.220.220 .

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lijkt wel erg veel hierop: Last van Malware die Google aantast

• Ramenta
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Hartstikke bedankt! Probleem opgelost.