Asics.com redirect naar Asics.co.uk

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Topicstarter
Ik wil naar www.asics.com maar dat redirect automatisch naar www.asics.co.uk. En op de laatste site kun je niet aangeven dat je naar een andere Asics site wilt. Iets wat meestal wel kan.

Hoe stop ik dat automatisch redirecten :?

Van de week was ik nog gewoon op .com en deze site heeft andere info. :)

Irriteert me sowieso mateloos als ik bijv. com intik en zo'n site vind in al zijn wijsheid dat ik moet opzouten naar .nl :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Tiemez
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10-2022
Hier redirect de site naar http://www.asics.nl

Waarschijnlijk zit er sinds deze week een controle op "HTTP_ACCEPT_LANGUAGE" (taal van de browser) en op basis daarvan doet de site een redirect.

[ Voor 5% gewijzigd door Tiemez op 19-09-2008 12:07 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik kom op deze link uit: http://www.asics.com/select.html
Daar kan je ook direct je land selecteren :)

edit:
Als het dan nog niet werkt dan moet je eens proberen je cookies weg te gooien

[ Voor 30% gewijzigd door Wolfboy op 19-09-2008 12:08 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Topicstarter
Cookies had ik al weggegooid. :)

Browsertaal is Engels.

Misschien kijken ze wel naar IP ranges ofzo. :?

De reden dat ik naar de .com site wil is dat er veel meer informatie per schoen over supineren en proneren staat.

Inmiddels is het gelukt via een anoniem proxy en nog veel beter via de tip hierboven: www.asics.com\index.html

Thx allemaal voor de hulp ! :)

Echter ik blijf het rete irritant vinden als zo'n website voor mij gaat bepalen waar ik uitkom.... :X

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 19-09-2008 12:15 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:13:
Inmiddels is het gelukt via een anoniem proxy en nog veel beter via de tip hierboven: www.asics.com\index.html

Thx allemaal voor de hulp ! :)

Echter ik blijf het rete irritant vinden als zo'n website voor mij gaat bepalen waar ik uitkom.... :X
Gemak dient de gemiddelde mens, maar hindert de mens met veel eisen :P

Ik heb trouwens gewoon Asics.com in Google gegooid en ben vervolgens naar zo'n sublink gegaan onder
ASICS - TOP PAGE - [ Vertaal deze pagina ]Based in Kobe. Manufacturers of general sporting goods, shoes, and equipment. With corporate outline, plan, strategy, and financial data.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, dat het vervelend is klopt, maar met een beetje knutselen kom je er wel. Overigens heeft dit natuurlijk niets met Netwerken te maken.. (Tenzij jij die websites host ;) maar dat denk ik niet)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.