Hey
Sinds ongeveer 4 maand zijn wij aangesloten bij Telfort.
Deze overstap hebben we thuis genomen omdat het nogal in de prijs scheelde in vergelijking met UPC.
Het internet werkt zeer goed, ik haal 19 mbit van de 20 mbit verbinding.
Alleen de telefoon werkt niet naar toebehoren.
Als iemand ons probeert te berijken, zowel met mobiele telefoon als vaste thuistelefoon heeft de beller meestal last van ruis en echo's door het gesprek.
Vorige week heb ik geprobeerd een andere dect telefoon te gebruiken, dit loste het probleem echter niet op.
Er zou dus elders een probleem moeten zijn. Mijn vraag aan jullie is ; waar kan het dan aan liggen..?
De kabel van de telefoonaansluiting naar het modem? Dit lijkt me wel wat vreemd aangezien het internet wel de optimale snelheid heeft.
Of zouden er andere instellingen moeten worden gedaan op het modem.
Zijn er ideeën of ervaringen hiermee? Kon er verder niks over vinden op GOT.
Sinds ongeveer 4 maand zijn wij aangesloten bij Telfort.
Deze overstap hebben we thuis genomen omdat het nogal in de prijs scheelde in vergelijking met UPC.
Het internet werkt zeer goed, ik haal 19 mbit van de 20 mbit verbinding.
Alleen de telefoon werkt niet naar toebehoren.
Als iemand ons probeert te berijken, zowel met mobiele telefoon als vaste thuistelefoon heeft de beller meestal last van ruis en echo's door het gesprek.
Vorige week heb ik geprobeerd een andere dect telefoon te gebruiken, dit loste het probleem echter niet op.
Er zou dus elders een probleem moeten zijn. Mijn vraag aan jullie is ; waar kan het dan aan liggen..?
De kabel van de telefoonaansluiting naar het modem? Dit lijkt me wel wat vreemd aangezien het internet wel de optimale snelheid heeft.
Of zouden er andere instellingen moeten worden gedaan op het modem.
Zijn er ideeën of ervaringen hiermee? Kon er verder niks over vinden op GOT.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily