Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

.kof (Kylix Options File) file openen

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik krijg van iemand een verzoek om een .kof file te openen.
Na googlen kom ik er enkel achter dat het waarschijnlijk een "Kylix Options File" is en dat het iets met Linux te maken heeft.

Kan iemand mij vertellen hoe en of ik dit bestand kan openen met Windows?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat zou het volgens jou moeten zijn? Er is een reden dat je het wilt openen <-- degene vragen van wie je het kreeg is gezien de Google-hits misschien het makkelijkst.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:03
Kylix (ontwikkelomgeving). Maar wat moet 'ie daarmee? Kylix is al zo'n beetje eol, geloof ik. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-09-2008 08:49 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
F_J_K schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:46:
Wat zou het volgens jou moeten zijn? Er is een reden dat je het wilt openen <-- degene vragen van wie je het kreeg is gezien de Google-hits misschien het makkelijkst.
Er staan coördinaten in, maar hoe en wat is onduidelijk. Het is een mailtje uit Noorwegen, maar ik vraag me af of dat iets verduidelijkt...
Kylix (ontwikkelomgeving). Maar wat moet 'ie daarmee? Kylix is al zo'n beetje eol, geloof ik.
Hmm, wat is eol? End of life

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:03
nmgn231 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:54:
[...]

Er staan coördinaten in, maar hoe en wat is onduidelijk. Het is een mailtje uit Noorwegen, maar ik vraag me af of dat iets verduidelijkt...

[...]

Hmm, wat is eol?
end of life, uitgefaseerd. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

F_J_K schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:46:
<-- degene vragen van wie je het kreeg is gezien de Google-hits misschien het makkelijkst.
Met hem ^^^

Als het een Kylox Options File is zou notepad het al kunnen openen.

Iig heeft Kylix niks met officesuites van doen. Misschien is het topic in CSA of DTE beter op zijn plek, maar dan moet je wle in je TS aangeven wat je wilt bereiken/wat er mee gedaan moet worden, anders krijg je hooguit nietszeggende antwoorden als pak een hex-editor of een willekeurig andere alles vretende editor. ongeacht of het resultaat zinvol is. Dit topic gaat dus dicht.

edit:
/traag

[
nmgn231 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:54:
[...]
O, dus het kan ook nog King Of Fighters zijn? Doe even wat vooronderzoek overigens zou ik er niet happig op zijn om een bestand te openen wat ik van iemand kreeg die zelf niet weet wat voor bestand het is en waarvoor het dient en probeer het dan nog eens in CSA/NOS/DTE/SPD/BV afhankelijk van het resultaat. :)
Dit wordt gokken en misschien dit, misschien dat. Schiet niemand wat mee op :)

[ Voor 33% gewijzigd door Lustucru op 19-09-2008 09:08 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.