Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

frontpage in firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 12:23
Goedemorgen,

Ik gebruik Firefox 3.01 en merk dat als ik de favorieten open heb staanm en breder heb gemaakt dan standaard, dat de nieuwskolom op de frontpage (donkergrijs) smaller wordt gemaakt. Op zich logisch, alleen als ik die kolom aanwijs om een topic aan te klikken, dan wordt alleen die kolom alsnog breder. Als ik met de muis over die kolom heen beweeg dan zie je de kolom dus constant vervormen tussen smal en breed....heel onrustig.

Voorbeeld: bovenste nieuwstopic is nu: T-mobile gaat HTC Dream voor 199 dollar verkopen

Met een wat bredere favorietenlijst open zie ik alleen:T-mobile gaat HTC Dream voor...

En als ik daar dus overheen beweeg met de muis klapt de hele kolom open en toont:T-mobile gaat HTC Dream voor 19... (meer toont ie daar nooit).

Juist omdat het hele grijze vak beweegt is het zo onrustig. Default theme geprobeerd en daar heb ik er ook last van. Meeste addons staan uit, dus dat is het volgens mij ook niet.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33
Dat is juist gedaan om de layout ook bruikbaar te laten zijn op een smalle layout. Het menu wordt uitgeklapt als je er met de muis overheen hovert. Om daar geen last van te krijgen moet je dan het browservenster breder moeten maken.

't Is geen bug, in ieder geval. :)

[ Voor 213% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-09-2008 08:37 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

jaspov schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 08:13:
Als ik met de muis over die kolom heen beweeg dan zie je de kolom dus constant vervormen tussen smal en breed....heel onrustig.
Hoe beweeg je daar met je muis over dan? Want zolang je het vlak niet verlaat blijft ie open staan.

Wat er nog wel bij zou kunnen is dat ie wel checkt dat je muis niet alweer het vlak verlaten heeft voor ie getoond wordt. Dus dat het eenzelfde soort vertraging als het menu bovenin krijgt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Op dit moment zit er alleen een vertraging bij het sluiten, niet bij het openen. Een te lange vertraging bij het openen is denk ik enkel irritant voor gebruikers die wel de intentie hebben de tracker te gebruiken, terwijl een te korte het doel weer teniet zou doen. Ik heb geen idee of er wel een geschikte middenweg is.

Binnenkort wordt het iig mogelijk de tracker ook rechts te positioneren. Ik zal nog eens nadenken over een pref om het automatisch 'schalen' van de layout uit te kunnen zetten (we hebben helaas nog geen goed systeem om makkelijk preferences voor de frontpage aan te kunnen maken :/ - tracker related voorkeuren zou ik echter bij de tracker instellingen kunnen opslaan)

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 19-09-2008 10:57 ]

Intentionally left blank

• jaspov
  • Laatst online: 21-11 12:23
Als de muis in het midden van de pagina staat, en ik beweeg naar mijn favorieten (default links), dan kom ik over dat grijze vak heen, en die "knippert" dan als het ware door het uitvouwen (en weer terugvouwen). Idem als ik een van die links in het blok wil aanklikken, dan gaat ie dus ook heen en weer.

Ik heb nu als workaround mijn favorietenlijst maar wat smaller gemaakt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Inmiddels is de tracker op de FP ook te 'fixeren' of rechts te plaatsen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.