Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kleine audioset met de volgende wensen:

- klein
- aardig geluid (goede speakertjes)
- leuk uitzien (ja wat is leuk...???)
- radio
- cd speler (moet zowel mp3 als zelfgebrande CD-R(W) 'lusten')
- eventuele aansluitmogelijkheid voor Ipod
- mag een wekker hebben (is voor de slaapkamer nl. ; )

Mooie kandidaat die leuk zou klinken is de Sony ZS-SN10, maar ja waar is die in NL te koop (is een ouder model) ??

Of Trust SP-2991 (maar dit apparaat heeft geen cd speler...)

Wie heeft suggesties ?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Volgens mij zit je in het verkeerde forum. Het lijkt me niet dat je iets draadbaars zoekt..

Maar is dit misschien iets? JVC UX DM8E Mini Stereo

Ey!! Macarena \o/

• Vhond
  • Niet online
Nee het mag wel iets kleiner zijn (en ik vroeg me al af of ik het niet in Audio forum moest plaatsen, maar dacht dat ik dan adviezen in de hoek van microsetjes zou krijgen zoals jij me gaf, vandaar in het forum portable media...), toch bedankt.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:24
Heb zelf dit in mijn slaapkamer staan, http://www.sony.nl/product/hfs-cd-music-system/cmt-bx30r
Mp3 afspelen met een usb-stickie erg handig. En dus een wekker. Was niet duur ~130E

/edit, iets duurder
/edit2, je zoekt geen microsetje.. negeer deze post..

[ Voor 31% gewijzigd door bas-r op 19-09-2008 07:57 ]

• Vhond
  • Niet online
Ja ik had 'm gezien, maar ik zoek inderdaad iets simpelers. Toch bedankt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij aan de hand van een lijstje met eisen een product voor jou uit gaan zoeken. We verwachten dat je zelf op zoek gaat, modellen uitzoekt die aan je eisen voldoen, en daar reviews van gaat lezen. Specifieke vragen omtrent je keuze zijn prima, maar "wie heeft suggesties" is niet echt wat we hieronder verstaan. Ik mis dus een hoop eigen inzet en vooronderzoek in je post. Vandaar dat dit topic op slot gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.