Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerommel in PC speakers

Pagina: 1
Acties:

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Sinds kort hoor ik regelmatig een dof gerommel in mijn speakers. Het lijkt wel of er een microfoon is aangesloten en waar geregeld tegen gelopt wordt. Een en ander is ook van invloed op het volume van het geluid dat ik afspeel (midi of mp3). Dat geluid gaat dan plots harder en zachter.
Het vreemde is dat ik dat gerommel ook hoor als speakers nog ingeschakeld staan maar de PC al is uitgeschakeld. Het lijkt wel of de storing wordt veroorzaakt door iets anders maar wat?? Ik heb geen veranderingen aangebrahct in de ruimte waar mijn PC staat opgesteld.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:17

painkill

Pain(k)(ill)

Doe al je stekkers er eens opnieuw in, kan zijn dat er 1tje net verkeerd zit en steeds stroom/spanning van iets krijgt.

Ook, maar dat ligt aan de kwaliteit boxen, kunnen er radiogolven etc.. worden opgevangen door de boxen.

Mijn SNES verzameling!

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Ik heb de stekkers eruit gehad en opnieuw geplaatst. De stroomstekker heb ik nu ook ergens anders geplaatst maar dit alles heeft helaas niet geholpen. Ter verduidelijking van het geluid dat ik hoor (gerommel in de speakers), je ziet op de TV wel eens een interview waarbij de wind goed te horen is in de microfoon. Een dergelijk geluid is het (niet altijd even sterk).

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 16:36
Klinkt als een slechte verbinding bij/in een van je pluggen of kabels.

Ik zou is uit proberen te sluiten of er niks lam is in je bron (geluidskaart), speakers is aansluiten op je MP3 speler ofzo en kijken of het er dan ook is.

Probeer is de kabels te bewegen/buigen, als je kabels kapot zijn, kanje dan hetzelfde effect horen? Kan voorkomen als een kabel klem heeft gezeten of veel buigingen te verduren heeft gehad in zijn leven.