Toon posts:

Call of Duty modern warfare mp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zal als eerste mijn probleem omschrijven.

Ik heb sinds kort Call of Duty 4 op de pc aangeschaft. Ik speelde hem eerst via cracked servers wat altijd werkte.
Nu heb ik dus de originele aangeschaft. en kan ik geen (normale )servers meer in.

Het vreemde is als ik in game om servers zoek dat hij dan ook geen enkele servers pakt.

Zodra hij probeert te connecten komt er na 10 seconden connection timed out te staan. Ook als ik 100 seconden connect komt dit er te staan.
De gekraakte servers kom ik nog wel in.dus lijkt me niet aan een router of modem te liggen.

aangepast "heb de game al 2 keer opnieuw geinstaleerd met goede serial"

Weet iemand misschien hoe dit kan? en weet iemand misschien een oplossing! bedankt!

Ligt waarschijnlijk aan mijn speedtouch modem. maar weet niet welke income ip en out ip moet zijn.

Mijn systeem:
ASUS 8ANSLI met losse netwerkkaart (gebruik niet de onboard die is brak)
AMD 64 4600
3gig ddr ram
video ATI RADEON 3850 512

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 20:00 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je je keycode wel vervangen, ook bij de multiplayer? ;)

Het beste lijkt me gewoon even heel het spel te verwijderen en opnieuw te installeren, dan weet je helemaal zeker dat er geen rotzooi achter blijft.

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:43:
Heb je je keycode wel vervangen, ook bij de multiplayer? ;)

Het beste lijkt me gewoon even heel het spel te verwijderen en opnieuw te installeren, dan weet je helemaal zeker dat er geen rotzooi achter blijft.
zo startpost aangepast, had dit al gedaan./

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Denk dat het aan de poorten van mijn speedtouch ligt.

Nu moet ik in het modem menu inside ip en outside ip invoeren en de poorten welke ip moet in welk vakje?

Alvast bedankt!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:30:
Hallo,

Denk dat het aan de poorten van mijn speedtouch ligt.

Nu moet ik in het modem menu inside ip en outside ip invoeren en de poorten welke ip moet in welk vakje?

Alvast bedankt!
Kun je prima zelf bedenken als je je er een beetje in verdiept.

• TheZeroorez
  • Niet online
Het inside IP is jouw inside IP, het outside IP vakje moet voor 'all' zijn. Als die optie er niet is moet je 'm leeg laten.

Zou je volgende keer als je toch de laatste post al hebt dat bericht even willen editten ipv eentje eronder te plaatsen? :)

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:18:
Het inside IP is jouw inside IP, het outside IP vakje moet voor 'all' zijn. Als die optie er niet is moet je 'm leeg laten.

Zou je volgende keer als je toch de laatste post al hebt dat bericht even willen editten ipv eentje eronder te plaatsen? :)
En dan is het ip adres wat hij via cmd ipconfig aan geeft? of het ip wat je op de website whatsmyip oid staat? Want lees zo veel op internet en het lukt maar niet:S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

het inside IP is wat je van de DHCPserver toegewezen krijgt, dus wat je ziet in ipconfig.
Het outside IP zie je idd op sites als whatsmyip.

Heb je CoD overigens gepatched? Ik had hem van de week ook geherinstalleerd, maar dan merkte ik ook dat ik amper servers kon vinden, zonder de patch erop.

• jensjens
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 22:46
Wij hebben thuis ook een speedtouch. Daarbij kan je outside IP op 0.0.0.0 laten.
Daarnaast kan je ook nog ff op www.portforward.com kijken. Je moet dan eerst je router kiezen, en daarna je spel. In dit geval is dit dus COD4. Je moet alleen wel een statisch IP address hebben (Inside IP). Als je dat nog niet hebt: http://www.portforward.com/networking/staticip.htm. Als je dus je router en spel hebt gekozen, zie je wat je waar op je router moet invullen.

Veel Suc6 ermee :)

Jens

Hint: Speedtouch staat onder Thomson-Alcatel bij de routerlijst ;)

iRacing Profiel

• Jokuh
  • Laatst online: 28-11 12:31
Heb je wel gepatcht naar 1.6?
Klinkt stom, maar bij CoD denk je daar niet zo 123 aan.

• vossie11
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 21:32
Alle servers hebben tegenwoordig patch 1.7 :)

Edit: misschien moet je poort 28960 openzetten? (dit hoort niet nodig te zijn, maar misschien werkt het ;))

[ Voor 55% gewijzigd door vossie11 op 20-09-2008 19:38 ]

Pagina: 1