• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb een dual boot en zit nu ook op vista. Ik had wat van crysis gedownload een mod namelijk, ik heb avg virus scanner. Dus installeerde ik de mod, na het restarten doet mn muis het niet meer in xp ik kan dus niet inloggen. In safe mode of last known config werkt ook niet...

Heb met spybot gescanned, ad-aware maar kan niks vinden... Misschien ook omdat ik onder vista scan?

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=23459

Dit is waar ik had van gedownload, nou weet ik niet 100% zeker of het hier door komt, maar aangezien mn muis het wel doet in vista, en opeens niet meer in xp, neem ik aan dat het een virus is. ( heb ook andere usb ports geprobeerd)

[ Voor 30% gewijzigd door Reconhell op 18-09-2008 17:58 ]

Verwijderd

Windows kun je bijna volledig besturen zonder muis, enter/tab/shift tab/pijltjes etc hiermee zou je eens naar apparaatbeheer kunnen gaan om te kijken of de muis nog wel aanwezig is en herinstalleren. Eventueel een systeem herstel doen is ook een optie... gewoon allemaal met je tobo te doen, lekker ouderwets 8)

Andere USB poort proberen is ook een optie indien je geen PS2 muis hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2008 18:02 ]

• Reconhell
andere usb poort had ik al geprobeerd geen effect.
ik gebruik windows xp tiny sp 3 heb geen systeem herstel.

Als windows opstart kom je bij het inlogscherm waar je eerst op je naam moet klikken "het welkom gui" geloof ik.
Als ik tab,enter, shift of ctrl +alt+delete doe gebeurt er niks.

Mischien heeft die flapoor wel de muist uitgeschakeld in het register, samen met toetsen? I don't know.

De software zou in de softwarelijst van windows xp moeten staan.. Kan ik niet via de wnidows verkenner nu in vista iets runnen of deleten zodat het weg is in XP?

[ Voor 32% gewijzigd door Reconhell op 18-09-2008 18:20 ]

Verwijderd

Als je toetsenbord het ook niet doet, waarop het hier lijkt word het wat lastiger. Misschien kun je de muis (en toetsenbord) even op de PS2 poort aansluiten. Mocht dat niet werken dan is er grof geschut nodig ben ik bang.

• Reconhell
toetsenbord doet het niet, is ook ps/2 trouwens. numlock staat wel aan, maar kan ik ook niet uitdoen.

[ Voor 35% gewijzigd door Reconhell op 18-09-2008 19:10 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Windows repairen? Herinstaller windows over je huidige configuratie.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Owja, probeer veilige modes eens ? misschien kun je daar iets doen.

• Reconhell
in mn eerste post staat al dat ik dit geprobeerd heb. ik zal windows proberen te repairen F2 tijdens installatie? en anders installeer ik hem eroverheen.

Verwijderd

Reconhell schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:31:
in mn eerste post staat al dat ik dit geprobeerd heb. ik zal windows proberen te repairen F2 tijdens installatie? en anders installeer ik hem eroverheen.
Nee, opstarten vanaf de CD, dan kiezen voor ENTER, hij zal dan zoeken naar een oude windows installatie deze kun je dan verwijderen of repareren.
Pagina: 1