Wireless N PCI vs USB

Pagina: 1
Acties:

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Ik ben op zoek naar low-profile Wireless N adapters. Het blijkt dat dit een lange en moeilijke zoektocht gaat worden omdat ze er (voor zover ik weet) niet zijn.

Nu kan ik USB dongles gaan gebruiken, maar weet niet hoe de performance en betrouwbaarheid hiervan is. Ook is dit diefstal gevoelig. Vandaar de voorkeur naar Low Profile PCI (voor in Dell Optiplex DT's)

Ik heb ongeveer 100 a 125 stuks nodig dus het MOET goed zijn.
Hoe is de performance van Wireless N onder USB (2.0), of zijn er Wireless N low profile PCI kaarten verkrijgbaar. Graag jullie mening.

• BP_LOZ
Er is geen enkel persoon die een wireless oplossing heeft of gebruik?
(Stiekeme kick :+ )

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:49

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Het moet persee wireless N zijn? Voor 54mbps G vind ik wel low profile kaarten...

Sowieso zijn USB adapters altijd een beetje shaky, en als je ze zakelijk gaat gebruiken heb je inderdaad kans dat ze gepikt worden...

Edit: hier trouwens, voor als je interesse hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door strandbal op 22-09-2008 20:20 ]

Hier stond een dode link.

• BP_LOZ
strandbal schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:08:
Het moet persee wireless N zijn? Voor 54mbps G vind ik wel low profile kaarten...

Sowieso zijn USB adapters altijd een beetje shaky, en als je ze zakelijk gaat gebruiken heb je inderdaad kans dat ze gepikt worden...

Edit: hier trouwens, voor als je interesse hebt.
Geweldig! Ik kreeg ze niet gevonden. Achteraf zit ik ook wel te twijfelen of N-draft aan de clientkant nodig is, de accesspoints krijgen dit in ieder geval wel.