Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11 20:50
Hallo,

Ik speel het spel Spore,

nu ben ik al een paar bezig en zit inde ruimte,
nu zit ik met het volgende, ik heb een 2e planeet gekoloniseerd, daar had ik een atmosfeer generator geplaats waardoor me terra lvl 1 werd.. weet ik veel wat ik daar moest doen.. Dus was weggegaan. Daarna had ik een droogte generator gekocht kijken wat dat voor effect op die planeet had.. ook niets..

nu heb ik een missie om daar leven te stichten met een atmosfeer generator.. Ik heb er ondertussen 10 geplaatst.. en de planeet veradneren wel.. maar ik krijg geen terra score waardoor ik er geen leven kan stichten enzo..

wie kan mij helpen ?

groet

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

Voor de zekerheid tussen spoilertags

spoiler:
als je een planet benaderd dan kan je een schermpje opvragen met daarin de T score van de planet. (zelfde schermpje waar je map in staat) het doel is om het puntje in het midden te krijgen van de cirkel. dit doe je door druk te verhogen of te verlagen. Daarbij kun je later de temperatuur gaan beinvloeden met andere tools. Dit is dus deels trial en error, als je een tool plaatst dan zie je welke kant het balletje op zal gaan.

Als je in een een van de cirkels zit met je puntje dan krijg een melding dat je planeet een bepaalde T score heeft gehaald. Op dat moment is het de bedoeling om de atmosfeer te stabieliseren. Dit doe je door planten en dieren te plaatsen op de planeet. In het schermpje staat hoeveel je van elk nodig hebt. Als je deze allemaal hebt geplaatst dan heb je een stabiele atmosfeer en ken je toewerken naar een beter T score.

[ Voor 10% gewijzigd door mokumouse op 18-09-2008 16:46 ]

Blaat...

• Zaratrass
Nou ik heb het gelezen.. maar snap er nog niet veel van.

Ik zie dan 3 cirkels met T1, T2, en T3.. ook nog een klein rood stipje erbij.
Maar moet ik die generator ergens willekeurig plaatsen en zien wat er gebeurd of... ?

De hele plaaneet veranderd wel,, allemaal stormen en weet ik veel.. maar voor de rest gebeurd er weinig..

Verwijderd

manii schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:59:
Nou ik heb het gelezen.. maar snap er nog niet veel van.
Erg veel moeite doe je volgens mij ook niet

• Zaratrass
ik probeer van alles... en ben er al uren mee bezig.. kan er ook niet veel op internet over vinden ook :S

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

Veel duidelijker krijg ik het toch niet hoor. Kan nix anders zeggen dan dat er ook wat inzicht en logica bij komt kijken. daarnaast staat er anders nog wel wat in de handleiding

//edit:

volgens mij heb je idd niet goed gelezen en dan vooral dit stuk

spoiler:
Als je in een een van de cirkels zit/komt met je puntje dan krijg een melding dat je planeet een bepaalde T score heeft gehaald. Op dat moment is het de bedoeling om de atmosfeer te stabieliseren. Dit doe je door planten en dieren te plaatsen op de planeet. In het schermpje staat hoeveel je van elk nodig hebt. Als je deze allemaal hebt geplaatst dan heb je een stabiele atmosfeer en ken je toewerken naar een beter T score.
!!!!!1!!1 ;(

daar staat toch echt wat je moet doen.

//edit 2:

laatste tip dan, lees voor de gein ook eens de beschrijvingen van de verschillende tools die beschikbaar zijn daar moet je toch echt een hoop uithalen over de werking ;) plaatsing maakt niet uit...

[ Voor 73% gewijzigd door mokumouse op 18-09-2008 17:35 ]

Blaat...

Pagina: 1