Ik zit op kamers en vandaag hebben ze een nieuwe modem komen installeren van KPN. Dit is echter aan mij voorbij gegaan. Ik zie de modem in de lijst van beschikbare draadloze netwerken staan, maar ik heb geen idee wat het paswoord is. Normaal zou ik even bellen, maar ik heb geen idee wie ik zou moeten bellen. Is er een standaard wachtwoord voor het draadloze internet? Of moet ik een huisgenoot vinden die via de kabel aan het ding vast zit en zo het wachtwoord veranderen, ervan uitgaande dat het paswoord daar nog wel standaard is als ik wil inloggen?
SpeedtouchXXXXX netwerk? Zit een grote sticker bij waar 't op staat, mischien hebben ze die op een handige plek geplakt. Het wachtwoord is gegenereerd overigens, dus dat kunnen we je niet vertellen.
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 18-09-2008 16:01 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zo groot is die sticker niet hoor. 
Hij zit onderop en als het goed is is de WEP-key hetzelfde als de WPA-key.
Hij zit onderop en als het goed is is de WEP-key hetzelfde als de WPA-key.
Bij die Speedtouch dingen staat de WPA-key op de onderkant van het modem...
Volgens mij (maar pin me nergens op vast) kan je die key zelfs niet veranderen...
--edit--
dat zeg ik
Volgens mij (maar pin me nergens op vast) kan je die key zelfs niet veranderen...
--edit--
dat zeg ik
[ Voor 10% gewijzigd door Behzo op 18-09-2008 16:06 ]
RTFM, oftewel heb je een handleiding ?
Kan je KPN daarvoor niet bellen ?
Even met een kabel direct verbinding maken ?
Kan je KPN daarvoor niet bellen ?
Even met een kabel direct verbinding maken ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik snap inderdaad niet waarom ik de sticker niet zag zitten waar de WEP op stond. Duurde nog even voor ik door had dat kleine en grote letters verschil maken, maar ik ben verbonden.
D'r zit een losse sticker bij die een stuk groter is
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Was me niet bekend, dacht juist dat dat niet zo was omdat hij juist al op het modem geplakt zat.CyBeR schreef op donderdag 18 september 2008 @ 16:10:
[...]
D'r zit een losse sticker bij die een stuk groter is
Pagina: 1