[iPod touch] Jailbreak 16 GB 1.1.4 (1G)

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-10 20:18
Hallo.

Ik ben de laatste tijd bezig met veel uitzoeken hoe ik mijn ipod 16 gb touch moet jailbreaken (1ste generatie)

Ik heb inmiddels al een aantal dingen geprobeert maar het lukt telkens niet.
Ook ben ik inmiddels achter gekomen dat er een groot verschil is tusse 8 gb en 16 gb want met de 8gb van mijn broer lukt het wel maar met de 16 gb van mij lukt het niet.

Toen ik hem kocht had ik versie 1.1.5 het is inmiddels gelukt om hem te downgraden naar 1.1.4 maar daar blijft hij hangen als ik hem naar 1.1.3 wil doen (voor ziphone enz).

Weet iemand een jailbreak progje het liefst iets met ziphone voor de 16 gb touch versie 1.1.4??

mvg

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Gewoon de laatste Ziphone of QuickPwn downloaden met de 1.1.4 en je kan hem jailbreaken..
Zelfs de 2.0 is al te jailbreaken dus downgraden hoeft volgens mij niet ;)

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:05
Check even dit topic.

[iPhone & iPod touch] Jailbreaken

• prekz
quickpwn is ziphone?? heeft dezelfde functies enzo??

met ziphone dan blijvt hij hangen soms krijg ik een bsd error. soms blijft hij echt 15 min doorgaan ofzo

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Waarom gebruik je niet gewoon WinPwn? ZiPhone is echt verouderd en staat nu niet echt bekend als betrouwbaar.

Gewoon je 1.1.4 Touch WinPwnen, en dan een custom firmware flashen, maar dat is allemaal uitgelegd.

Downgraden naar 1.1.3 is echt niet nodig, zeker niet gezien 1.1.4 gewoon de meest solide release is van de 1.1.* (op de iPhone dan).

[ Voor 52% gewijzigd door Dutch_Razor op 18-09-2008 19:51 ]

• prekz
Ok.

Maar ik kan dan de themas veranderen , kan er apps op draaien zoals games?? en kleine programmatjes ofzo???

Ik heb dus echt alleen maar ervaring met ziphone :P

[ Voor 19% gewijzigd door prekz op 18-09-2008 21:46 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Yep, das de essentie van een jailbreak :P

Met 2.0 kun je ook officiële apps downloaden (veel zijn wel betaald) , die zijn soms ook wel leuk.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Je zal echt zelf wat inzet moeten tonen. Het jailbreaken is niet echt ingewikkeld en een hoop informatie staat al in het centrale topic: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken. Je mag evt. een nieuw topic openen, maar dan wel graag met een concrete vraag of probleem.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.