Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PINout

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uit een oude laptop Compaq ARMADA M700 de Samsung LT141X7 12... (... loopt het kabeltje over heen) TFT scherm gehaald. Ik wil het TFT scherm van een laptop ombouwen zodat ik hem op als losse monitor kan gebruiken. 1. kan dit eenvoudig. Eenvoudig is een beetje solderen klein schakelingetje. 2. Wat is de pinout en eventueel ander aansluitingen etc.

Duckman

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zoekmachine gebruikt? Kijk eens in het "laptop scherm aan computer" of iets dergelijks topic, is 20+ pagina's lang.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 06:19
iets meer zelf zoeken had je wel mogen doen, hier in staat stuk meer over een notebook scherm aan een vga kaart.
Laptop LCD aan VGA-kaart

Specs!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Talloze topics zijn er al voor je geweest met mensen die ook een schermpje ergens vandaan hebben geritseld en hem aan willen sluiten.

Alleen zijn wij niet diegene die dat voor je gaan uitzoeken. In het bovenstaande topic is veel te vinden, als je dat eerst eens doorneemt, en wat research doet, dan kunnen we je wellicht verder helpen.
Slotje

Dit topic is gesloten.