Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Panasonic TH-42PV60EH plasma tv, bij Progress automatisering gekocht (die inmiddels failliet is), nu is hij defect ik wou een beroep doen op de garantie, maar het serienummer is nergens te vinden, het had op de etiket op de achterkap van het toestel moet staan, maar daar staat het niet op het garantieboekje ook niet. Ik heb al Panasonic Nederland gebeld ze vinden merkwaardig dat het serienummer niet op de etiket staat maar verder doen ze helemaal niks om mij te helpen.

Heeft iemand dit al meegemaakt of van gehoord? Weet iemand een manier om de serienummer van het toestel te achterhalen?

Alvast bedankt,

Alexander

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:37

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ook niet terug te vinden in het instellingen / status menu van de tv?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Lijkt me sterk. :)

Niet om het een of het ander hoor, ik werk in een winkel waar onderdelen verkocht worden, en als mensen zeggen dat "er geen nummers op staan", dan is dat 9 van de 10x gewoon niet waar.

Daarom snap ik het wel van panasonic.

Elk apparaat wordt voorzien van een sticker met een serienummer, als dit er niet opzit is het er afgehaald.

[ Voor 18% gewijzigd door mace op 18-09-2008 11:28 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

mace schreef op donderdag 18 september 2008 @ 11:27:

Elk apparaat wordt voorzien van een sticker met een serienummer, als dit er niet opzit is het er afgehaald.
En vaak met een reden...

Maargoed, maak eens een foto van de achterzijde. Dan kunnen we je wellicht helpen. Je moet vaak zoeken naar het type plaatje. Daar staat vaak ook een nummer op (misschien zelfs met barcode). Dat zou het serienummer moeten zijn (kan soms maar 4 cijfers zijn!).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

"Daar staat het niet op" --> Heb je wel een sticker maar geen s/n of helemaal geen sticker? Allebei lijkt me vreemd maar ja. Heb je (in overleg met Panasonic) wel zeker waar de sticker zou moeten zitten? Soms zitten dat soort zaken op de meest onhandige plekken namelijk (of staat het nummer ingepropt tussen 18 andere cijfer/letterreeksen):P

[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 18-09-2008 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties allemaal,

Ik heb wel een sticker, alleen daar staat geen serienummer op, ik heb daar foto's van gemaakt een naar Panasonic verstuurd, ze vonden het merkwaardig dat er geen serienummer op stond maar dat was alles. Het serienummer is ook niet te vinden in instelling menu, zelfs in de service menu niet.

Alexander.
Pagina: 1