Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb problemen met active sync. hij ziet de touch wel maar kan geen communicatie tot stand brengen lijkt het wel. zelf heb ik een PDA mio aangsloten en die synchroniseerd keurig met outlook. dus er met active sync geen problemen op zichzelf. het lijkt of de touch niet wil. ik heb keurig de handleiding gevolgd maar tot nu toe geen resultaat. ik heb active sync 4.5 met Windows XP op computer met outlook 2007(office enterprise 2007). hebben jullie een oplossing? ik heb de touch nu 1 dag.

Mijn mio maakt ontact via usb zo ook de TD. That's all guys. Active sync probeert wel te synchronisren maar na 3 min kapt hij er mee. ik doe dat wel een active syns test en alles is oke. maar toch wil de TD niets binnenhalen van de computer. Via USB kan ik wel internetten dat is geen probleem. ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.

active sync herkent de touch diamond en blijft naar wijzingen zoeken. Via active sync kan ik via verkenner van active sync wel de root van de TD zien en inkijken . dus dat werkt wel

active sync geeft een foutmelding: synchronisatie kan niet worden voltooid gebruik de active sync oplosser. heb ik dus weer gedaan maar maar alle stappen voltooid hij gewoon. ik kan middels de verkenner van active sync wel de TD inzien!

laatste gedeelte van active sync logboek;
Pinging Desktop gateway 192.168.1.254 started
Ping echoed successfully
Pinging Device 169.254.2.2 started
Pinging - IcmpCreateFile failed, err = 11010
Kan geen verbinding tot stand brengen tussen de pc en het apparaat. U kunt up-to-date oplossingen ontvangen voor veelvoorkomende verbindingsproblemen. Klik op de volgende koppeling:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65257
Het apparaat lijkt niet te zijn aangesloten. Sluit het apparaat aan op de computer
ActiveSync is performing a sync, please wait......
Het ActiveSync-logboekbestand wordt doorzocht
No errors found in ActiveSync log file.

het pingen tussen comp en TD lukt dus niet!!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
(Diamond) Start -> Settings -> Connections -> USB to PC -> Select ActiveSync --- (Misschien ook) --> Disable advanced network functionality.

Anders een x de nieuwe officiële firmware installeren

ps. Past misschien beter in het centrale HTC Diamond topic., maar ik zie dat je daar al gepost hebt....

[ Voor 23% gewijzigd door djexplo op 18-09-2008 00:36 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
thx for your replay. hou ik in mijn achterhoofd. ik heb sophos firewall van mijn comp verwijderd en windows firewall aangezet. comp opnieuw opgestart. 1 contact aangemaakt op TD en daarna laten synchronisren. Toen had ik werkelijk contact enbegon alles binnen te halen. Ik denk dat het aan de sophos firewall lag(blokkeert teveel). alles doet het weer. Thx again

Dit topic is gesloten.