Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 23:57
Goedendag,

Ik ging controleren met mijn telefoon of mijn rekeningen kloppen die ik toegestuurd krijg. (welke terwijl ik nog beltegoed had, al 50 euro extra kosten bedragen.)
Ik heb 1 maand een hoge rekening gehad, dit kon kloppen omdat me meisje in het buitenland zat, en ik veel heb gesmst en dergelijke. Voorderest ben ik niet een hevige bellen.

Ik had hier dus een mailtje over gestuurd. Na 2 weken eindelijk antwoord met:

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat er kosten in rekening worden gebracht voor buiten uw tegoed.

Ik heb uw gegevens nagekeken. In de maand augustus zijn de specificaties als volgt:
- totaal 97 belminuten gebruikt, waarvan 67 buiten uw bundel vallen.
- totaal 89 sms'jes verstuurd, waarvan er 6 buiten uw bundel vallen.
Deze gegevens zijn correct geregistreerd.

Ik berekenen en een mailtje terug gestuurd:

Als ik een 22.50 abonnement heb, dan krijg ik 150 minuten in me bundel. Als ik dat van elkaar aftrek kom ik op 113 binnen mijn bundel. 37 te kort dus.
Dit klopt dus helemaal niet!

Maar ik bedacht me net dat ik ook nog betaalde om dubbel zoveel smsjes te hebben. Dit klopt dan al helemaal niet meer!

Ik e-mail maar eens omdat ik het idee heb dat het vaker de mist in gaat en ik teveel betaal!

Dit was 10-9-2008. Zoals ik redeneer klopt er dus helemaal geen reet van, terwijl ik weer een flinke rekening binnen kreeg.

Maar tot op heden nog niets ontvangen. Ik kan me sinds de mailwisseling terug is gekomen ook niet meer inloggen op my vodafone. Krijg gewoon keihard de pagina van pagina niet gevonden. Zelfde als ik naar de contact pagina ga.

Oftewel ik wordt flink genaait, en meerdere waar je bij staat... In het begin gaat alles goed, maar achteraf gaan ze lekker veel afschrijven.

Wie weet hoe ik verder moet handelen? Anders ga ik eens trug naar die klote gasten die al geen leve hadden in de winkel en onvriendelijk waren en ga ik daar eens lekker om die stoere computertjes van hun zitten. Dan zullen ze tot de conclussie komen dat ik lekker veel geld trug krijg.

Hoop op goed antwoord vanaf jullie kant wat te doen nu, en het liefst dat ze eens reageren vanaf vodafone. Ze maken goede reclame, en kan ze nu al vertellen dat ik me contract NIET meer verleng. Ik was nog blijer bij Orange, waar ze geen moeite deden en zomaar een beetje geld trug schreven als ze zijden dat me rekening niet klopte, terwijl die zeker wel klopte.

Groet,

Rolf

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:03
Was het niet zo dat bellen en sms`en naar het buitenland altijd buiten je bundel valt (bij vodafone)?
En daardoor extra berekent worden.

Dit is i.i.g. het geval bij mijn Vodafone 22.50 abonnement (met Vodafone Password enabled).

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-11 07:30
Simpel bel 1233 (klanten service) geef aan dat je niet eens bent met je rekening.
Vraag daarbij ook je telefoon gegevens op "gespecifeerceerde" rekening.

Als je deze thuis ontvangt kan je nagaan waarnatoe je gebeld hebt en welke gespreken buiten je bundel vallen. Gespreken in en naar het buiteland vallen buiten je bundel vanuit het buitenland SMS versturen vallen buien je bundel.

Gewoon secificatie opvragen dus en deze nakijken. Mocht eea niet kloppen moet je dit aangeven en als alles goedekeurd wordt krijg je geld terug.

In bold schrijven ziet er niet echt vriendelijk uit. ook is niet helemaal duidelijk dat dit gespreken zijn geweest met Vodavone.. Quote deze dan. is stuk duidelijker en ziet er vriendellijker naar ons toe uit.

[ Voor 17% gewijzigd door To_Tall op 18-09-2008 00:08 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor je kwaad wordt zul je eerst de Algemene Voorwaarden eens na moeten kijken. Bellen naar het buitenland valt vaak buiten de bundel, net als SMS naar het buitenland. Verder is My Vodafone de laatste tijd uberhaupt heel onbetrouwbaar, dus dat hoeft niets met jouw specifieke geval te maken te hebben.
Oftewel ik wordt flink genaait, en meerdere waar je bij staat... In het begin gaat alles goed, maar achteraf gaan ze lekker veel afschrijven.

Wie weet hoe ik verder moet handelen? Anders ga ik eens trug naar die klote gasten die al geen leve hadden in de winkel en onvriendelijk waren en ga ik daar eens lekker om die stoere computertjes van hun zitten. Dan zullen ze tot de conclussie komen dat ik lekker veel geld trug krijg.
Tip: een dergelijke houding gaat je helemaal niets opleveren. Je afreageren op het winkelpersoneel ook niet. Ga eerst eens kijken welke minuten en SMSjes er binnen je bundel vallen, en ga dan eens vriendelijk vragen in de winkel of ze je meer informatie kunnen geven. Of bel de klantenservice :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• rolfie23
To_Tall schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:06:
Simpel bel 1233 (klanten service) geef aan dat je niet eens bent met je rekening.
Vraag daarbij ook je telefoon gegevens op "gespecifeerceerde" rekening.

Als je deze thuis ontvangt kan je nagaan waarnatoe je gebeld hebt en welke gespreken buiten je bundel vallen. Gespreken in en naar het buiteland vallen buiten je bundel vanuit het buitenland SMS versturen vallen buien je bundel.

Gewoon secificatie opvragen dus en deze nakijken. Mocht eea niet kloppen moet je dit aangeven en als alles goedekeurd wordt krijg je geld terug.
Dit kost zeker weer extra geld?

@ xyanide
Ja maar daarom heb ik een maand gewacht, tot waneer ze weer terug was. En die minuten was van de maand augustus en ze is heel juni weg geweest. Dus daar heb ik rekening mee gehouden ;)

• rolfie23
gambieter schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:07:
Voor je kwaad wordt zul je eerst de Algemene Voorwaarden eens na moeten kijken. Bellen naar het buitenland valt vaak buiten de bundel, net als SMS naar het buitenland. Verder is My Vodafone de laatste tijd uberhaupt heel onbetrouwbaar, dus dat hoeft niets met jouw specifieke geval te maken te hebben.

[...]

Tip: een dergelijke houding gaat je helemaal niets opleveren. Je afreageren op het winkelpersoneel ook niet. Ga eerst eens kijken welke minuten en SMSjes er binnen je bundel vallen, en ga dan eens vriendelijk vragen in de winkel of ze je meer informatie kunnen geven. Of bel de klantenservice :) .
Tja, met me abbonement afsluiten hebben ze me aan de ene kant gematst, met een leuke korting en dergelijke maar toen kwam ik erachter dat het een en andere niet afgesloten was waar we de afspraak over hadden. Dit leverde dus uit in een grote massa extra koste die maand. Na terug te gaan naar die winkel heb ik 2 maanden gratis beltegoed gekregen. Opzich redelijk.

Nogmaals, ik praat niet over de maand waar me vriendin naar het buitenland is geweest!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan vraag je de specificatie op, kun je zien of de nummers inderdaad wel of niet binnen je bundel vallen. Kijk dus na wat wel en niet mag. En ga dan rustig praten in de winkel, als je vriendelijk om hulp vraagt zul je die normaal ook krijgen; misschien niet het drukste deel van de dag of 5 minuten voor sluitingstijd komen.

In vet schrijven is trouwens niet nodig, is nogal schreeuwerig :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• rolfie23
gambieter schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:13:
Dan vraag je de specificatie op, kun je zien of de nummers inderdaad wel of niet binnen je bundel vallen. Kijk dus na wat wel en niet mag. En ga dan rustig praten in de winkel, als je vriendelijk om hulp vraagt zul je die normaal ook krijgen; misschien niet het drukste deel van de dag of 5 minuten voor sluitingstijd komen.

In vet schrijven is trouwens niet nodig, is nogal schreeuwerig :)
Okeej, in vet schrijven is in mijn opleiding gedoeld als iets onder de aandacht brengen van de mede mens ;) En dat waren vergadering presentatie en aanspreek cursussen ;)
Wie weet deze kosten van een gespecificeerde rekening? Dit omdat ik geen zin heb om dan weer extra kosten te gaan betalen of iets dergelijks, kan ik dit voor zulke dingen gratis opvragen?

Ik zal morgen de klantenservice bellen, want ik blijf het heel toevallig vinden dat ik na me reactie op de e-mail over de hun gegeven gegevens opeens niet meer op My Vodafone kan inloggen en op de belangrijke pagina's voor de info ervan op de vodafone site kan komen!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 12:50
rolfie23 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 00:17:
[...]

Okeej, in vet schrijven is in mijn opleiding gedoeld als iets onder de aandacht brengen van de mede mens ;) En dat waren vergadering presentatie en aanspreek cursussen ;)
Wie weet deze kosten van een gespecificeerde rekening? Dit omdat ik geen zin heb om dan weer extra kosten te gaan betalen of iets dergelijks, kan ik dit voor zulke dingen gratis opvragen?

Ik zal morgen de klantenservice bellen, want ik blijf het heel toevallig vinden dat ik na me reactie op de e-mail over de hun gegeven gegevens opeens niet meer op My Vodafone kan inloggen en op de belangrijke pagina's voor de info ervan op de vodafone site kan komen!
Ik dacht bij Vodafone 5 euro. Leuke is dat je normaal via My Vodafone een gratis gespecificeerde rekening krijgt. Maar omdat dat dus al maanden niet werkt (en nog steeds niet goed werkt!) ben je dus 'verplicht' om te dokken voor een gespecificeerde rekening.

Tja het is chaos op het moment bij Vodafone en er gaat heeel veeel mis op het moment. Als je even rondneust op tweakers hier zie je dat er heel veel mensen problemen heb. Me included.

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:07

Mad_Demon

de dokter

.

[ Voor 99% gewijzigd door Mad_Demon op 28-09-2008 21:23 ]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:56
Net mijn rekening gekregen van Vodafone..
ERG vreemd.. Al mijn telefoontjes naar mijn voicemail zijn buiten bundel tarief.
Moet gesprekskosten en SMS kosten betalen, terwijl ik wel deel van mijn bundel mee kan nemen naar volgende maand.
net geprobeerd te bellen naar Vodafone krijg je een bandje, met dat het zo druk is dat ze niet te woord kunnen staan en verbreken dan de verbinding..
Dat is SLECHT!!! Waar kan ik nu terecht met mijn vragen?!?!

En ik maar denken dat Vodafone zo goed was... *ZUCHT*

• tm030614
superericje schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:05:
ERG vreemd.. Al mijn telefoontjes naar mijn voicemail zijn buiten bundel tarief.
Moet gesprekskosten en SMS kosten betalen, terwijl ik wel deel van mijn bundel mee kan nemen naar volgende maand.
net geprobeerd te bellen naar Vodafone krijg je een bandje, met dat het zo druk is dat ze niet te woord kunnen staan en verbreken dan de verbinding..

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat als je eenmaal problemen hebt bij VF je heel heel heel veel moeite moet doen om ze opgelost te krijgen. Ik heb maanden gebeld - en kreeg helaas ook vaak het bandje -, geschreven, gemaild etc. niemand kan of wil! je helpen. Het probleem licht volgens Vodafone altijd bij/aan de klant.

VF Web relations reageerd selectief op klachten en als ze toch reageren wordt het soms nog niet goed opgelost. En de informatie die ze geven is, meer dan eens, onjuist (ervaring met aantal PM berichten die ik heb ontvangen hier op GoT). Enige dat voor VF telt is naamsbeschermen.
Als je beetje rondzoekt met Google zie je dat er, vooral de laatste paar maanden, heel veel klachten zijn omtrent VF. Facturen die niet kloppen, mensen die geen verbruiksgegevens te zien krijgen of mensen, zoals ik, welke maandenlang geen enkele inzage hebben gehad in hun factuur.
Voor VF allemaal doodnormaal en ze doen er dan ook geen zak aan. Jouw klacht is niet hun probleem.

Grote provider, goed bereik!, maar buiten dat hebben ze echt niks maar dan ook niks te bieden -O- . En voor hun 'service' heb ik echt geen goed woord over.

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:56
tm030614 schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:52:
[...]

Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat als je eenmaal problemen hebt bij VF je heel heel heel veel moeite moet doen om ze opgelost te krijgen. Ik heb maanden gebeld - en kreeg helaas ook vaak het bandje -, geschreven, gemaild etc. niemand kan of wil! je helpen. Het probleem licht volgens Vodafone altijd bij/aan de klant.

VF Web relations reageerd selectief op klachten en als ze toch reageren wordt het soms nog niet goed opgelost. En de informatie die ze geven is, meer dan eens, onjuist (ervaring met aantal PM berichten die ik heb ontvangen hier op GoT). Enige dat voor VF telt is naamsbeschermen.
Als je beetje rondzoekt met Google zie je dat er, vooral de laatste paar maanden, heel veel klachten zijn omtrent VF. Facturen die niet kloppen, mensen die geen verbruiksgegevens te zien krijgen of mensen, zoals ik, welke maandenlang geen enkele inzage hebben gehad in hun factuur.
Voor VF allemaal doodnormaal en ze doen er dan ook geen zak aan. Jouw klacht is niet hun probleem.

Grote provider, goed bereik!, maar buiten dat hebben ze echt niks maar dan ook niks te bieden -O- . En voor hun 'service' heb ik echt geen goed woord over.
Tis inderdaad DRAMA!! :/
Net weer geprobeert de klantenservice te bellen.. De gemiddelde wachttijd bedraagd ruim 10 minuten... WOW.....
Kan ik niet in een winkel van Vodafone mijn probleem neerleggen!??!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Uuhm ja 10 minuten... die wachttijd heb je bij Orange en t-mobile ook weet ik uit eigen ervaring

[ Voor 86% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-09-2008 14:35 ]

• tm030614
superericje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:28:
[...]

Tis inderdaad DRAMA!! :/
Net weer geprobeert de klantenservice te bellen.. De gemiddelde wachttijd bedraagd ruim 10 minuten... WOW.....
Kan ik niet in een winkel van Vodafone mijn probleem neerleggen!??!
10 min is lang, maar 'nog te doen'. Ben blij dat ze nu niet ophangen. Dus mijn advies, weer bellen, wachten, en nogmaals uitleggen. Met een beetje geluk heb je net die ene medewerker die je wel kan/wil helpen.

Geduld is belangrijk bij VF, zeker op dit moment. Het is triest, maar je kunt niet anders dan slikken.

[ Voor 4% gewijzigd door tm030614 op 30-09-2008 14:38 ]

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:49
superericje schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:05:

Voicemail kosten buiten bundel had ik ook, gebeld met servicedesk kreeg ik netjes al die kosten terug. Fout in het vodafone systeem, alleen regelen ze het niet zelf met het geld terug.

Vodafone biedt een redelijke service, maar zijn af en toe overbelast.

huidige opstelling

• tm030614
Mcdeath schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 12:05:
[...]

Voicemail kosten buiten bundel had ik ook, gebeld met servicedesk kreeg ik netjes al die kosten terug. Fout in het vodafone systeem, alleen regelen ze het niet zelf met het geld terug.

Vodafone biedt een redelijke service, maar zijn af en toe overbelast.
Wat is er bij jouw service als een bedrijf zijn eigen fouten niet hersteld (lees ze storten niet automatisch het geld dat je teveel betaald hebt terug)...? Wellicht begrijp ik je verkeerd? :?

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Je kan het natuurlijk ook oplossen door gewoon je telefoon op te nemen, zodat je niet voor 20 euro naar je voicemail opbelt.

Verwijderd

Hou er even rekening mee, dat als je 10 seconden belt, er een hele belminuut van je tegoed afgaat. Waarschijnlijk heb je op die manier meer belminuten gegenereerd dan er op je factuur staat. In dat geval klopt de factuur dus gewoon.
Pagina: 1