Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Realtek HD sound driver met foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 813 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een nieuwe MSI laptop (MSI GX700-252NL) gekocht en heb er XP opgezet.
Maar nu 1 probleem, de bijgeleverde XP32 bit Realtek Audio driver doet het niet. Ik heb al meerdere versies van die High Defenition driver geprobeert, maar bij allemaal stoppen ze op het eind met een foutmelding.
Ook heb ik al bij de MSI en de Realtek naar de goede nieuwe drivers gekeken en bij allemaal dezelfde foutmelding.

De melding luidt als volgt:

Fout bij het installeren van Realtek HD Audiostuurprogramma!!
[Error Code : 0xE0000227]

Weet iemand waar dit aan ligt? Kan ik dus helemaal geen geluid op me laptop meer krijgen? Moet ik een USB geluidskaart nemen? Moet vista er weer op? (daar werkte de geluidskaart goed met die drivers).

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:44

Onbekend

...

Heb je Google al gebruikt?

Bij zoeken op 0xE0000227 levert meteen de eerste hit:
http://www.geekstogo.com/...d-0xE0000227-t198440.html

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Ik had inderdaad al gegoogled, en kwam op chineese en engelse sites. Aangezien me taalkennis niet al te hoog is haha.
Maar ik zag het ook al op de microsoft site maar krijg het niet super voor elkaar. :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doe toch maar wel iets meer moeite dan nu - tenslotte zijn HD audio met XP in combinatie met laptops die voorheen met Vista uit de fabriek kwamen rollen toch wel wat vaker langsgekomen zodat je toch echt wel wat met de zoekfunctie hier moet tegenkomen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.