Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ Orange Zakelijk ] Beëindigen bedrijf -> stoppen abbo?

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een eenmanszaak die nu tot een einde is gekomen. Alles verloopt prima naar wens, echter ik zit nog 1 jaar vast aan een orange zakelijk abbo. Bij mijn nieuwe werk (=reden stoppen) heb ik een mobiel er bij zitten dus eigenlijk wil ik (kosteloos) mijn abbo schrappen. Kan dit?

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-11 11:09
Lijkt mij niet. Een eenmaszaak is gewoon handelen op je eigen naam. Feitelijk heb jij prive dat abonnement, en dat zou een mooie boel worden als je dat zomaar zou kunnen stoppen.
Ik bedoel dus gewoon te zeggen dat een eenmanszaak geen eigen rechtspersoon is zoals een B.V. dat is. Als jij in naam van je eenmanszaak iets afsluit, ben je daar prive aan gebonden.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We kunnen je maar één zinnige tip geven: vraag het aan Orange / T-mobile. Je hebt je abonnement bij hen afgesloten en zij kunnen je dan ook van het enige juiste antwoord voorzien.

Omdat ik maar weinig initiatief zie in je startpost, gaat deze op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar pas nadat je contact op hebt genomen met Orange / T-mobile.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.