Het is weer zover, mijn vader is het huidige netwerk wat wij thuis hebben een beetje zat. Hij ergert zich aan de snelheid en het feit dat het er soms uitligt zodat hij de router weer moet resetten. Ook is het te gecompliceerd voor hem geworden. (Modem -> 3COM router -> switch en nog een hubje boven). Daarom zou ik graag een alles-in-een oplossing willen hebben. Deze keer heeft hij me wel heel veel eisen meegegeven. Ik weet zo snel niet hoe ik dit ga combineren en of er wel zo iets bestaat. Gelukkig is geld geen probleem! Weten jullie misschien welke router aan deze eisen voldoet? Een FRITZ!Box komt het dichtste bij wat ik tot nu toen gezien heb.
802.11N Wireless (dit is een must!)
ADSL2+ Modem IN de router
VOip in de router (Telfort)
2 USB aansluitingen voor respectievelijk een externe 500GB hdd en een all in one printer.
Het lijkt mij echter onmogelijk om dit allemaal in 1 router te hebben. Deze ben ik dan ook nog niet tegengekomen. Nogmaals, geld is GEEN probleem. (Anders gaat het geld toch maar naar de belasting, volgens mn pa).
P.S Ik vraag dus niet welke ik moet nemen, maar naar welke ik evt kan kijken, en of er wel een oplossing zoals deze bestaat.
802.11N Wireless (dit is een must!)
ADSL2+ Modem IN de router
VOip in de router (Telfort)
2 USB aansluitingen voor respectievelijk een externe 500GB hdd en een all in one printer.
Het lijkt mij echter onmogelijk om dit allemaal in 1 router te hebben. Deze ben ik dan ook nog niet tegengekomen. Nogmaals, geld is GEEN probleem. (Anders gaat het geld toch maar naar de belasting, volgens mn pa).
P.S Ik vraag dus niet welke ik moet nemen, maar naar welke ik evt kan kijken, en of er wel een oplossing zoals deze bestaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Sunnie op 17-09-2008 20:42 ]