Ik zit met het volgende probleem waar ik al de nodige uurtjes zoeken heb ingestoken maar waar ik niet uit kom. Hopelijk kan iemand mij hier mee verder helpen.
Ik draai een SBS 2003 met exchange waarop 4 clients werken.
Deze clients halen via de pop3 connector hun mail adressen op en dit werkt verder goed.
Nu is het zo dat 2 gebruiker via hun outlook hun eigen mail adres ophalen dit gaat ook goed.
De andere twee gebruikers moeten naast hun eigen adres het info adres ook binnen krijgen en hier ook vanaf kunnen versturen.
Nu weet ik niet hoe ik dit het handigst aan kan pakken.
Belangrijk is dat de mail die in de info box binnenkomt ook beantwoordt wordt vanaf het info adres en dus niet met het mail adres van de gebruiker wie is ingelogd (zoals nu het geval is).
Hoe kan ik dit op de juiste manier configureren...
Ik draai een SBS 2003 met exchange waarop 4 clients werken.
Deze clients halen via de pop3 connector hun mail adressen op en dit werkt verder goed.
Nu is het zo dat 2 gebruiker via hun outlook hun eigen mail adres ophalen dit gaat ook goed.
De andere twee gebruikers moeten naast hun eigen adres het info adres ook binnen krijgen en hier ook vanaf kunnen versturen.
Nu weet ik niet hoe ik dit het handigst aan kan pakken.
Belangrijk is dat de mail die in de info box binnenkomt ook beantwoordt wordt vanaf het info adres en dus niet met het mail adres van de gebruiker wie is ingelogd (zoals nu het geval is).
Hoe kan ik dit op de juiste manier configureren...