Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Offlline folders data herstellen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Sinds enige tijd maak ik gebruik van offline bestanden in windows XP.
Maar wat nu blijkt is dat er al enige tijd geen succesvolle synchronistie gelukt is.
Onlangs is er een IT verantwoordelijke langsgeweest en die heeft men offline database opnieuw aangemaakt. Wat nu bleek is dat al men bestanden die offline gemaakt zijn die zijn verloren gegaan.

Via "ontrack recovery" heb ik die database wel kunnen herstellen.
Deze heb ik gevonden onder de map "Windows\CSC met daar in submappen van d1 tot d8
in die submappen vind ik al men bestanden maar allemaal omgevormd in een andere bestandsnaam.
vb: 80003A00, 80003A58, 800030E8, etc ... dit zijn meer dan 5000 bestanden.
Iemand enig idee hoe ik men bestanden kan herstellen naar hun oorspronkelijke staat?

Ik heb al enkel website's afgezocht maar nergens een werkende oplossing

T

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Mijn google zoektocht verslag:
Op de website van Microsoft mijn eerste aanwijzing gevonden hoe je het weer kan laten werken, echter met verlies van data. Afgekeurd dus.

Twee oplossingen gevonden, maar deze website heeft als nadeel dat je moet registreren (7 dagen gratis) voor de oplossing. Je kan het doen in principe; er staat dat er een oplossing is, maar je weet natuurlijk niet of dit nou wel een echt 'goede' is.

Controleer ook even of je hier niks kan inzien of openen, want je schijnt er volgens een bepaalde thread (ander forum) daar de bestandenlijst wel inzien.

update:
Ook nog een Microsoft-tool gevonden hier. Op een forum zegt iemand -die zich uitgeeft voor Microsoft- dat het ermee kan.

[ Voor 50% gewijzigd door vmsw op 17-09-2008 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
vmsw schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:55:
Mijn google zoektocht verslag:
Op de website van Microsoft mijn eerste aanwijzing gevonden hoe je het weer kan laten werken, echter met verlies van data. Afgekeurd dus.

Twee oplossingen gevonden, maar deze website heeft als nadeel dat je moet registreren (7 dagen gratis) voor de oplossing. Je kan het doen in principe; er staat dat er een oplossing is, maar je weet natuurlijk niet of dit nou wel een echt 'goede' is.

Controleer ook even of je hier niks kan inzien of openen, want je schijnt er volgens een bepaalde thread (ander forum) daar de bestandenlijst wel inzien.

update:
Ook nog een Microsoft-tool gevonden hier. Op een forum zegt iemand -die zich uitgeeft voor Microsoft- dat het ermee kan.
Al deze items had ik al reeds eerder een overlopen maar die offline file viewer klinkt wel interessant maar blijkbaar nergens te downloaden.