Hi,
Sinds enige tijd maak ik gebruik van offline bestanden in windows XP.
Maar wat nu blijkt is dat er al enige tijd geen succesvolle synchronistie gelukt is.
Onlangs is er een IT verantwoordelijke langsgeweest en die heeft men offline database opnieuw aangemaakt. Wat nu bleek is dat al men bestanden die offline gemaakt zijn die zijn verloren gegaan.
Via "ontrack recovery" heb ik die database wel kunnen herstellen.
Deze heb ik gevonden onder de map "Windows\CSC met daar in submappen van d1 tot d8
in die submappen vind ik al men bestanden maar allemaal omgevormd in een andere bestandsnaam.
vb: 80003A00, 80003A58, 800030E8, etc ... dit zijn meer dan 5000 bestanden.
Iemand enig idee hoe ik men bestanden kan herstellen naar hun oorspronkelijke staat?
Ik heb al enkel website's afgezocht maar nergens een werkende oplossing
T
Sinds enige tijd maak ik gebruik van offline bestanden in windows XP.
Maar wat nu blijkt is dat er al enige tijd geen succesvolle synchronistie gelukt is.
Onlangs is er een IT verantwoordelijke langsgeweest en die heeft men offline database opnieuw aangemaakt. Wat nu bleek is dat al men bestanden die offline gemaakt zijn die zijn verloren gegaan.
Via "ontrack recovery" heb ik die database wel kunnen herstellen.
Deze heb ik gevonden onder de map "Windows\CSC met daar in submappen van d1 tot d8
in die submappen vind ik al men bestanden maar allemaal omgevormd in een andere bestandsnaam.
vb: 80003A00, 80003A58, 800030E8, etc ... dit zijn meer dan 5000 bestanden.
Iemand enig idee hoe ik men bestanden kan herstellen naar hun oorspronkelijke staat?
Ik heb al enkel website's afgezocht maar nergens een werkende oplossing
T