Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CM 690

Pagina: 1
Acties:

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 20:55
Hallo iedereen,

ik heb gisteren mijn CM 690 kast ontvangen, maar de rest van de hardware heb ik nog niet :P
ik wou graag even alle panels er af halen om te zien hoe het er uit ziet, en hoe alles er af moet, alleen krijg ik het front panel er niet af. zijn hier tips voor? zo ja, welke?
tot nu toe heb ik alleen geprobeerd het front panel te verwijderen op de manier die in de handleiding staat, maar ik wou niet te veel kracht gebruiken, want ik ben bang dat hij dan kapot gaat.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Aan de binnenkant van de kast zitten klemmen etc die je in moet drukken/ aan de kant moet drukken.

Verder zou je je voorkant onderaan de kast beet kunnen pakken en omhoog trekken, er zit een kleine uitsparing waar je hem vast kunt pakken.

Welkom op GoT :w

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 17-09-2008 19:47 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ThomasJ
ik heb dus aan de onderkant hem vastgepakt en aan getrokken, ben alleen bang dat ik te hard trek, en iets kapot maak.
moet ik deze klemmen los maken met een tangetje o.i.d.?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

ThomasJ schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:49:
ik heb dus aan de onderkant hem vastgepakt en aan getrokken, ben alleen bang dat ik te hard trek, en iets kapot maak.
Het kan redelijk wat hebben, zolang je maar gelijkmatig hard trekt en niet ineens vol kracht zet, dan mol je de boel
moet ik deze klemmen los maken met een tangetje o.i.d.?
Het zijn clipjes oid, gewoon over het ijzeren tegenhoud dingetje drukken en ze zijn los.
Het zijn rondjes met er doorheen twee stukken plastic die iets uitzetten en dus klemmen, deze inknijpen en iets naar voren drukken zorgt er voor dat de voorkant los kan komen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ThomasJ
het is me nu gelukt om het front panel er af te halen door de clipjes in te knijpen met een tang, en ze naar buiten te drukken, door met het handvat van de tang op de clipjes te tikken
heel erg bedankt