Hey allemaal,
Ik heb vandaag bij de MM in Rijswijk de laatse set gekocht (de laatste nieuw in doos dan). Maar jemoet heel goedopletten tussen al de Media Markten. In de prijzen zitten echt sommige bizarre verschillen.
Ik wilde een aantal spullen als cominatie zodat ze een mooie totaalprijs konden maken. Ik wilde o.a. de Sony 52Z4500 lcd tv. Prijs bij hun inhet systeem (heb stiekum meegegluurd in hun systeem) was 3499. Ik kreeg er als ik die set Yamaha set kocht + PS3 + Sony 52Z4500 + Sony HC62 Camcorder kreeg ik totaal 100 euro korting.
Maar ik was wat rond aan het shoppen geweest van het weekend en wist dat bij de MM Den Haag Centrum diezelfde tv voor 2799 in het systeem stond. Maar liefst 700 euro (!) prijsverschil. Dus ik later tegen die man bij de MM Rijswijk dat die in Den Haag 2799 was en toen ging die (weer) in zijn systeem kijken en toen kon het ineens wel voor 2799 zodra die weer op voorraad zou zijn. Ik heb ook die beide prijzen op zijn scherm gezien met de voorraadstatus. Morgen wordt ik gebeld door MM Rijswijk of ze kunnen leveren tegen welke prijs.
Ook een vriend van het weekend had een Sony 46w4000 besteldvoor 1618 euro bij MM Zoetermeer. De nieuwe W4500 serie heeft de Gratis BluRay actie of 200 euro retour. Die W4000 was bij de MM Den Haag Centrum 1399 euro (en wel op voorraad). Dus aanbetaling terug gehaald ennaar DenHaag gereden. Daar de W4500 gehaaldvoor 1699 (dus maar 80,- meer) en 200 euro retour. Dus nu heeft ie een veel nieuwer model (met 100Hz) voor slechts 1500 euro.
Het is een btje lang verhaal geworden maar wilde dit toch even delen zodat mensen ook een leukere deal uit hun zuurverdiende centen kunnen halen. Vraag vooral bij alle MM`s informatie op zodat je op hun voorraadsysteem mee kan kijken en vraag dan bijvoorbeeld wat de voorraadstatussen zijn bij de verschillende MM`s. Dan kun je ook de prijzen zien
Happy Pricehunting
If you`re not first, you`re last .